array(0) {
}
        
    
Menu
0.04%
Τζίρος: 137.99 εκατ.

Ρεύμα: Στα ίδια επίπεδα οι τιμές του ηλεκτρικού και τον Μάρτιο

Γιατί εκτινάχθηκαν τα ναύλα σε ορισμένες διαδρομές των containerships

Η έλλειψη χωρητικότητας στα containerships έχει οδηγήσει τις τιμές των ναύλων σε άνοδο μέχρι και 50% σε ορισμένες διαδρομές. Ειδικότερα, τα ναύλα από Βόρεια Ευρώπη προς Ασίας εκτινάχθηκαν στα 1,029 δολάρια ανά feu, από 663 δολάρια ανά feu στα μέσα Φεβρουαρίου, φτάνοντας στα υψηλότερα επίπεδα δύο και πλέον ετών, σύμφωνα με τον δείκτη Freightos Baltic […]

Εριέττα Κομνηνού
containership της ναυτιλιακής Maersk

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

VesselsValue: Πώς διαμορφώθηκαν οι τιμές στις αγοραπωλησίες πλοίων – Οι κινήσεις της εβδομάδας
Moller-Maersk: Η επιστροφή στην Ερυθρά Θάλασσα θα μπορούσε να εξανεμίσει τα τεράστια κέρδη του 2024
VesselsValue: Πώς διαμορφώθηκαν οι τιμές στις αγοραπωλησίες πλοίων – Οι κινήσεις της εβδομάδας

Η έλλειψη χωρητικότητας στα containerships έχει οδηγήσει τις τιμές των ναύλων σε άνοδο μέχρι και 50% σε ορισμένες διαδρομές.

Ειδικότερα, τα ναύλα από Βόρεια Ευρώπη προς Ασίας εκτινάχθηκαν στα 1,029 δολάρια ανά feu, από 663 δολάρια ανά feu στα μέσα Φεβρουαρίου, φτάνοντας στα υψηλότερα επίπεδα δύο και πλέον ετών, σύμφωνα με τον δείκτη Freightos Baltic Index.

Η αύξηση αποδίδεται στην έλλειψη χωρητικότητας, καθώς οι ναυτιλιακές εταιρείας προχώρησαν σε τεράστιο αριθμό ακυρώσεων ταξιδιών το Φεβρουάριο και το Μάρτιο προκειμένου να αντιμετωπίσουν τον αντίκτυπο του κορονοϊού στις κινεζικές εξαγωγές.

Αυτό είχε ως αποτέλεσμα τη δημιουργία συμφόρησης από τους ναυλωτές που αναζητούν τώρα χώρο σε πλοία που επιστρέφουν στην Ασία από την Ευρώπη και τη Βόρειο Αμερική.

Τα ναύλα για φορτία επιστροφής σκαρφάλωσαν υψηλότερα παρά την πτώση του όγκου των εμπορευματοκιβωτίων που πρόκειται να αποσταλούν.

Η δανέζικη Sea-Intelligence (SeaIntel) έχει προβλέψει ότι η αγορά εμπορευματοκιβωτίων αντιμετωπίζει πιθανή απώλεια όγκου 10% φέτος, ισοδύναμη με 17 εκατ. teu παγκοσμίως.

Ωστόσο, τα ναύλα παραμένουν σχετικά ισχυρά, καθώς οι εταιρείες έχουν ακυρώσει ένα σημαντικό αριθμό δρομολογίων προκειμένου να διαχειριστούν τη μείωση της ζήτησης.

Ορισμένες εκτιμήσεις δείχνουν ότι η χωρητικότητα έχει μειωθεί μέχρι κατά κατά 50% σε ορισμένες διαδρομές εκτός της Κίνας.

Τα περισσότερα δρομολόγια από την Κίνα ήταν κενά στα μέσα Φεβρουαρίου μετά το κινεζικό νέο έτος, αλλά ο αριθμός έχει αρχίσει να μειώνεται, ενώ τα σημάδια δείχνουν ότι τα δρομολόγια επιστρέφουν στο φυσιολογικό, δήλωσε η SeaIntel.

Αυτές οι εξελίξεις δείχνουν ότι οι μεταφορικές εταιρείες προετοιμάζονται για την ανάκαμψη της ζήτησης στο εγγύς μέλλον, με το ενδεχόμενο να υπάρξει επιτάχυνση στα τέλη Απριλίου, όταν υπάρξει αλληλοεπικάλυψη των παραγγελιών του καλοκαιριού με τις προηγούμενες.

“Καθώς η παραγωγή ανακάμπτει, η αύξηση στις τιμές γίνεται ολοένα και πιο πιθανή και οι μεταφορικές ετοιμάζονται για την αντεπίθεση”, αναφέρει η SeaIntel.

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι.
ΣΧΟΛΙΑ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Σπέτσες: Απόφαση – όνειδος τινάζει στον αέρα τον VIP τουρισμό και το real estate στο νησί

Αγάπη Πολίτη: Σπάνια δημόσια εμφάνιση μετά τον γάμο της Χρυσής Βαρδινογιάννη

Αστέρας Βουλιαγμένης: Απομακρύνει την Πέννυ Ζαγλαρίδου ο Γιώργος Προκοπίου

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ρεύμα: Στα ίδια επίπεδα οι τιμές του ηλεκτρικού και τον Μάρτιο
Ισραήλ: Η σορός της Σίρι Μπίμπας ταυτοποιήθηκε, ανακοίνωσε η οικογένεια Μπίμπας
Θετικά μηνύματα από το πρωτογενές πλεόνασμα του Ιανουαρίου
Καιρός: Συνεχίζεται το κύμα ψύχους στην χώρα – Χιόνια και βροχές
Οι σαρδέλες του Αιγαίου, υπουργείο μπούλινγκ, το επιστημονικό ξεκατίνιασμα κι ένας Εξολοθρευτής θα μας σώσει
Λος Άντζελες: Η δήμαρχος απέπεμψε την αρχηγό της Πυροσβεστικής μετά τις φονικές πυρκαγιές
Νέος Κανονισμός Χρηματιστηρίου: Πώς αντιδρά η αγορά και οι προβληματισμοί για την αποτελεσματικότητά του
Χρηματιστήριο: Η διαβολοβδομάδα και η «επικίνδυνη» Παρασκευή, 28 Φεβρουαρίου
Χένρι Χόλτερμαν (Reggeborgh) : Ο «Μίδας» των επενδύσεων με τις υπεραξίες των 400 εκατ. ευρώ από την Ελλάκτωρ
Οι ανατροπές στην ΕΡΤ, η πειρατεία στο στόχαστρο, τι φέρνει ο Ζούλας στον Σκάι, οι 2 δημοσιογράφοι που τσακώθηκαν, ποιος παίρνει τη Nova και ο Λιάγκας on fire