Το Επιμελητήριο Κυκλάδων καλεί την κυβέρνηση να αντιληφθεί τη δυσκολία της κατάστασης και να κινηθεί άμεσα προς την επίλυση του προβλήματος σε τρεις άξονες:

Στην άμεση κάλυψη της μίας από τις δύο άγονες γραμμές που προβλέπεται, στην αύξηση των διαθέσιμων οικονομικών πόρων για τις ενδοκυκλαδικές συνδέσεις και εκκίνηση των διαδικασιών για ριζικό ανασχεδιασμό των δρομολογίων με πλοία αξιόπλοα που θα μειώσουν τις ανισότητες που αντιμετωπίζουν τα νησιά και σε αυτόν τον τομέα.

Με επιστολή του ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Κυκλάδων, Γιάννης Ρούσσος, προς το υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, επισημαίνει τα προβλήματα που υπάρχουν στην ακτοπλοϊκή, ενδοκυκλαδική ακτοπλοϊκή σύνδεση.

Στην επιστολή, επισημαίνεται ότι τα προβλήματα στα δρομολόγια που συνδέουν τα νησιά των Κυκλάδων, ειδικά τους χειμερινούς μήνες, δυσκολεύουν τόσο την εξυπηρέτηση των μόνιμων κατοίκων, όσο και τη μεταφορά των προϊόντων και των αγαθών.

Αναλυτικότερα, στην επιστολή υπογραμμίζονται:

«Το τελευταίο διάστημα οι Κυκλάδες έχουν μείνει – για άλλη μία φορά – με ένα μόνο πλοίο στις άγονες γραμμές.

Το Επιμελητήριο Κυκλάδων, δέχεται μεγάλη πίεση τόσο από τους κατοίκους των μικρών νησιών που εξυπηρετούνται σε μεγαλύτερο βαθμό από τις συγκεκριμένες γραμμές, όσο και από τους επιχειρηματίες που έχουν την ανάγκη μεταφοράς προϊόντων και υπηρεσιών, όπως είδη διατροφής και οπωροκηπευτικά.

Διαχρονικά, πάγια θέση του Επιμελητηρίου Κυκλάδων, την οποία εκφράζει σταθερά προς όλες ανεξαιρέτως τις κυβερνήσεις, είναι ότι πρέπει να υπάρξει ανασχεδιασμός και εξορθολογισμός των δρομολογίων της ενδοκυκλαδικής σύνδεσης, με πλοία αξιόπλοα που να ανταποκρίνονται στις σύγχρονες απαιτήσεις που ορίζει η εποχή μας, ώστε να καλυφθούν οι ανάγκες των κατοίκων και των επιχειρήσεων.

Από όποια θέση κι αν βρίσκεται ο καθένας μας, δεν μπορούμε να αφήσουμε την κατάσταση που έχει διαμορφωθεί να συνεχίζεται, είτε αποδεχόμενοι την έλλειψη του ενός από τα δύο πλοία, είτε η μετακίνηση ανθρώπων και εμπορευμάτων να γίνεται με πλοία όχι κατάλληλα.

Αυτό έχει ως αποτέλεσμα, εκτός των άλλων, ταξίδια ανάμεσα σε νησιά που είναι γεωγραφικά πολύ κοντά, να ξεπερνούν πολλές φορές τις 10 ώρες εξαιτίας της προσέγγισης σε πολλά λιμάνια».

Διαβάστε επίσης:

Πώς θα υπολογίζεται ο κατώτατος μισθός – Η πρόταση της επιστημονικής επιτροπής

Η Castor Maritime του Πέτρου Παναγιωτίδη παρέλαβε το πλοίο M/V Raphaela

Τζον Κέρι: Το νέο επαγγελματικό βήμα του πρώην υπουργού Εξωτερικών των ΗΠΑ