ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Τα ερωτήματα για υποτιμητική κερδοσκοπία σε Πειραιώς και Εθνική, η δυνατή ΔΕΗ, τα ανέκδοτα με τις πρόωρες εκλογές, ο Σαμαράς και το μήνυμα Μητσοτάκη, οι οργισμένοι βιομήχανοι και ο παραλογισμός με το σπίτι του γιατρού στη Φιλοθέη
Μάλιστα, ο Έλληνας εφοπλιστής προχώρησε ακόμη περισσότερο τη σκέψη του. Υποστήριξε ότι “υπάρχει δραματική αύξηση των καυσίμων” και πρόσθεσε με νόημα: “Όλοι ισχυρίζονται ότι η απάντηση είναι η μείωση της ταχύτητας πλεύσης των πλοίων, όμως κανείς δεν μειώνει ταχύτητα γιατί δεν υπάρχουν αρκετά πλοία να συμπληρώσουν τα κενά που θα δημιουργηθούν αν η διάρκεια του ταξιδιού μεγαλώσει”.
“Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι τα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων είχαν τα μεγαλύτερα οφέλη από την πανδημία”, τόνισε χαρακτηριστικά και συνέχισε: “Στην αρχή οι αναλυτές έλεγαν ότι θα ισορροπήσει η ναυλαγορά και θα διορθωθούν προς τα κάτω οι ναύλοι έως το τέλος του 2021. Όμως δεν συνέβη αυτό και εκτιμώ ότι δεν θα διορθωθούν οι ναύλοι, ούτε έως το 2023. Τώρα, από τις γεωπολιτικές εξελίξεις, οι επιπτώσεις είναι πολύπλευρες και πολύμορφες. Υπάρχουν διαταραχές και από την πανδημία. Την κατάσταση εκτός από την πανδημία και τις πολεμικές συρράξεις στην Ουκρανία επιδεινώνουν και οι νέοι περιβαλλοντικοί κανονισμοί που είναι αρνητικοί για την παγκόσμια εφοδιαστική αλυσίδα”. “Κανείς δεν γνωρίζει που θα πάει η κατάσταση”, τόνισε με έμφαση ο Γιάννης Κούστας.
Στη συνέχεια ο Γ. Κούστας, είπε: “Στη ζωή μου δεν έχω ξαναζήσει τέτοιο disruption. Η ναυτιλία ευτυχώς ή δυστυχώς επωφελείται έστω και μεσοπρόθεσμα από την υπάρχουσα διαμορφωμένη παγκοσμίως κατάσταση. Ταυτόχρονα δημιουργούνται συνθήκες έλλειψης προσφοράς χωρητικότητας, δεδομένου ότι δεν ναυπηγούνται πλοία τα οποία θα χρειαστούν τα επόμενα χρόνια για να μεταφέρουν εμπορεύματα και να καλύψουν τη ζήτηση”.
Διαβάστε επίσης