ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Πού θα πάει η Intrakat, o δυνατός τζίρος της ΓΕΚ, τι συμβαίνει με τον Φέσσα, το τετ α τετ Μεγάλου – Πετραλιά, η κρίσιμη ημέρα για Σκλαβενίτη, τι συμβαίνει στο Ελληνικό, τα δίδυμα του Λούτον και η καλή -πλατινομαλλούσα- συνεργάτης του υπουργού
Με την παραγγελία ενός νέου πλοίου μεταφοράς LNG συνδέουν ναυλομεσιτικές πηγές τη ναυτιλιακή Maran Gas, συμφερόντων του ομίλου Γ. Αγγελικούση.
Το ναυπηγείο της Νοτίου Κορέας Samsung Heavy Industries ανακοίνωσε τη Δευτέρα ότι έκλεισε συμφωνία για την κατασκευή πλοίου μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου αξίας περίπου 187 εκατ. δολαρίων, χωρίς ωστόσο να αναφέρει το όνομα του αγοραστή.
Το πλοίο θα παραδοθεί στον ιδιοκτήτη τον Ιούλιο 2023.
Οι προδιαγραφές κατασκευής παραπέμπουν στα πλοία που αναζητά ο γαλλικός ενεργειακός όμιλος Total, ο οποίος βρίσκεται στη διαδικασία επιλογής των εταιρειών με τις οποίες θα συνεργαστεί, με τις τελικές αποφάσεις να αναμένονται εντός του τρέχοντος μηνός, αναφέρει το tradewinds.
Από την πλευρά της η Maran Gas, σύμφωνα με την πολιτική της δεν σχολιάζει εμπορικά θέματα.
Σημειώνεται ότι η ναυτιλιακή του κ. Αγγελικούση είναι μία από τις τέσσερις που συνδέονται με το project LNG της Μοζαμβίκης, επικεφαλής υλοποίησης του οποίου είναι η Total, για το οποίο θα χρησιμοποιηθούν μέχρι 17 LNG carriers.
Στο πλαίσιο αυτό, η Total προσέφερε πενταετή συμβόλαια για νεότευκτα πλοία, με options για επέκταση της ναύλωσης για δύο επιπλέον χρόνια, καθώς και τριετή συμβόλαια για υφιστάμενα πλοία, με option για δύο επιπλέον χρόνια.
Υπενθυμίζεται ότι ο ενεργειακός κολοσσός έχει στο παρελθόν ναυλώσει με επταετή συμβόλαια νεότευκτα πλοία της TMS Cardiff Gas του Έλληνα εφοπλιστή Χρήστου Οικονόμου, της ρωσικής Sovcomflot και της ιαπωνικής NYK Line.
Η Total έχει εστιάζει σε μεγάλο βαθμό στην επόμενη, σχεδιαστικά, γενιά των LNG carriers, σε μια προσπάθεια βελτίωσης της αποδοτικότητας πλοίων και μείωσης των εκπομπών τους.
Η εταιρεία, η οποία έχει δεσμευτεί να μειώσει τις εκπομπές της στο μηδέν έως το 2050, χρειάζεται επιπλέον πλοία για να εξυπηρετήσει το διευρυμένο χαρτοφυλάκιο της στον κλάδο LNG.
Από την πλευρά του, ο όμιλος του Γιάννη Αγγελικούση μέσω της Maran Gas διαθέτει τον μεγαλύτερο στόλο από LNG carriers στην Ελλάδα, ο οποίος αποτελείται από 36 πλοία και εννέα υπό κατασκευή.
Αριστείδης Πίττας: Οι τρεις συμφωνίες ναύλωσης που θα εκτινάξουν τα έσοδα της Euroseas
Ποιοι Έλληνες εφοπλιστές έστειλαν φέτος στα διαλυτήρια τα πλοία τους – Ποιες κατηγορίες ξεχωρίζουν
Γιώργος Προκοπίου: Πούλησε το παλαιότερο VLCC της Dynacom Tankers, με κέρδος
Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Marc Benioff (CEO Salesforce): «Όχι» στην πώληση του Τime στον όμιλο Ant1
- International Chamber of Shipping: Νέος Γενικός Γραμματέας ο Θωμάς Α. Καζάκος
- Αυτοδιαχείριση: Πάνω από 13 εκατ. ευρώ μοιράζει για τα πνευματικά δικαιώματα
- Ψηφιακά Εργαλεία ΜμΕ: Περισσότερες από 65.000 αιτήσεις υποβλήθηκαν στον πρώτο κύκλο