ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Συνεχίζει τις παραγγελίες στα ναυπηγεία DSME ο Έλληνας εφοπλιστής Γιάννης Αγγελικούσης, επιστρέφοντας στις νοτιοκορεάτικες γιάρδες για να «χτίσει» ακόμη ένα LNG carrier αλλά και μία πλωτή τερματική μονάδα αποθήκευσης και αεριοποίησης (FSRU).
Οι δύο νέες κινήσεις του εφοπλιστή έρχονται μετά την απόφασή του να ασκήσει τις διαθέσιμες option που είχε με τα ναυπηγεία. Ο κ. Αγγελικούσης είχε παραγγείλει, λίγο πριν κλείσει το 2017, ένα πλοίο LNG και μία μονάδα (FSRU), συνολικής αξίας 395 εκατ. δολ., και στο συγκεκριμένο deal περιλαμβάνονταν οι option που ενεργοποίησε η Maran.
Πληροφορίες της αγοράς αναφέρουν πως οι δύο πλωτές μονάδες θα παραδοθούν στη Maran Gas Maritime εντός του δευτέρου εξαμήνου του 2020.
Με τη νέα παραγγελία του εφοπλιστή, η Maran θα έχει υπό κατασκευή στα ναυπηγεία DSME εννέα πλοία, τα οποία σύμφωνα με την πολιτική του κ. Αγγελικούση είναι πολύ πιθανό να φέρουν την ελληνική σημαία.
O στόλος της Maran Gas αποτελείται από 26 πλοία, χωρίς να συμπεριλαμβάνονται τα εννέα που κατασκευάζονται αυτή τη στιγμή.
Σημειώνεται πως ακόμη μία εταιρεία της οικογένειας Αγγελικούση αναμένεται να εξασκήσει μία option με τα ναυπηγεία DSME για τη ναυπήγηση ενός ακόμη LNG carrier.
Ειδικότερα, η Alpha Gas, συμφερόντων της κ. Άννας Αγγελικούση, επανέρχεται στις γιάρδες ύστερα από την παραγγελία της (για την κατασκευή δύο LNG πλοίων) τον Μάρτιο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: «Deep Sea Metro II»: Το πλωτό γεωτρύπανο που πέρασε από την οικογένεια Αγγελόπουλου στην Τουρκία
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Aegean Marine Petroleum: Τι αποκάλυψε έρευνα στα ταμεία της εταιρίας
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Probunkers: Η νέα εταιρεία του bunkering για τα πλοία LNG
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Apple: Με επένδυση ύψους $1 δισ. λήγει τη «διαμάχη» με την Ινδονησία – «Μήλον» της Έριδος το iPhone 16
- Οικονόμου: Πρόγραμμα 1,5 δισ. ευρώ δεν έχει υπάρξει ποτέ άλλοτε-Το 2027 ο σιδηρόδρομος δεν θα έχει καμία σχέση με σήμερα
- Αντίστροφη μέτρηση για τις πιο μαγικές γιορτές στο Amirandes
- Χρηματιστήριο: Άντεξε απέναντι στις διεθνείς πιέσεις με πρωταγωνίστριες Titan, OTE και Eurobank