ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το ράλι της ΤΙΤΑΝ, το νέο Βατερλώ της Απαλαγάκη, το κινεζικό μαρτύριο για τον Μάνο, τα υπερόπλα Πιτσιλή, η αλήθεια για τη Μιράντα Πατέρα και ο γάτος Dollar, ο αεικίνητος Πιέρ και ο θαρραλέος πολιτικός με την κομμώτρια
Ένα σκάφος με ιστορία 68 χρόνων από την χρυσή εποχή των Ελλήνων εφοπλιστών δεν θα μπορούσε παρά να ζωντανέψει εικόνες μιας άλλης εποχής. Με καινοτόμο ντιζάιν, όπως λευκά, ιδιωτικά τηλέφωνα, «που μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν για να γίνουν κλήσεις σε οποιοδήποτε μέρος του κόσμου όπου κι αν βρισκόταν το σκάφος», επιπλωμένες καμπίνες με άποψη, βιολετί μπάνια, ακόμη και ραντάρ, σε μια περίοδο που όλα έμοιαζαν φουτουριστικά ρετρό. Μιλάμε για τη δεκαετία του ’50… Και τώρα το γιοτ «Istros» επαναλανσάρεται με νέο ιδιοκτήτη και σκανδιναβική, μοντέρνα αισθητική στο εσωτερικό ντιζάιν, πιο φωτεινό και μινιμαλιστικό από ποτέ.
Η εφημερίδα The Sydney Morning Herald αναφέρεται στην οικογένεια του εφοπλιστή του Λονδίνου, Νίκο Παππαδάκη, χωρίς να μπαίνει σε λεπτομέρειες. «Istros» όπως «inspiration», γράφουν, αλλά τίποτα δεν μπορεί να αποδώσει στα αγγλικά την ελληνική λέξη «οίστρος». Ο αρχηγός του ομίλου ανέκαθεν απέφευγε τη δημοσιότητα, και είναι η φιλοσοφία ζωής που έχει περάσει από γενιά σε γενιά με τα μέλη της οικογένειας να μην θέλουν να προκαλούν.
Η πραγματικότητα είναι ότι το σκάφος πουλήθηκε πρόσφατα για 22,5 εκατομμύρια δολάρια και είναι ένα γιοτ, μήκους 43 μέτρων, ένα υπερπολυτελές πλέον σκάφος που μπορεί να φιλοξενήσει δέκα άτομα σε πέντε καμπίνες και προσωπικό 10 ατόμων.
Με τεχνολογία, πριβέ μπαρ, lounge area στο top deck.
Λίγα στοιχεία είναι γνωστά σήμερα για το «Istros». Γνωρίζουμε ότι ολοκληρώθηκε, όπως μαθαίνουμε από την Amsterdam Shipyard Ltd. Of Gerard de Vries Lentsch Jr, το 1954 από την οικογένεια Παππαδάκη και ήταν σύμφωνα με τα δεδομένα της εποχής ένα από τα μεγαλύτερα σκάφη, για την ακρίβεια, motoryachts που φτιάχτηκαν στην Ολλανδία στη δεκαετία του 50.
Μια εποχή που ο Σταύρος Νιάρχος και ο Αριστοτέλης Ωνάσης εντυπωσίαζαν με στόλο και σκάφη, όπως το Αtlantis και το Christina Ο. Μέχρι και ο Ζακ Ιβ Κουστό ήξερε όμως το Οίστρος.
Σήμερα το «Istros» πλέον ανήκει στον δισεκατομμυριούχο Λάχλαν Μέρντοχ, κληρονόμος της Δυναστείας των Μέρντοχ. Στόχος το σκάφος να είναι δεμένο στο λιμάνι του Σίδνεϋ, για να βρίσκεται κοντά στο Le Manoir, το κτήμα της οικογένειας στο Βellevue Hill, η αξία του οποίου, ξεπερνά τα 100 εκατομμύρια δολάρια.
Και ο ίδιος περιμένει κι ένα ακόμη σκάφος, ένα ιστιοπλοϊκό 100 μέτρων, αξίας 100 εκ. δολαρίων καθώς μετακόμισαν με τη γυναίκα του, Σάρα, πρόσφατα από το Λος Άντζελες στο Σίδνεϋ με τα τρία τους παιδιά και το ιδιωτικό τους τζετ και η ζωή τους θα είναι πλέον στην Αυστραλία.
Και η ναυτιλιακή οικογένεια Παππαδάκη; Παππαδάκης με δύο π, όπως το παιδί του παππά. Eίναι μια χαμηλών τόνων οικογένεια, μια παραδοσιακά, ναυτική οικογένεια από την Κάσο (Kassian Maritime και Archangel Pacific Ltd), από τις πιο ιστορικές εφοπλιστικές οικογένειες της Ελλάδας.
Ο Νίκος ή Νicky, για τους φίλους του, Παππαδάκης θεωρείται πετυχημένος πλοιοκτήτης, στέλεχος της ναυτιλιακής που άνοιξε ο πατέρας του, από τους λίγους που έλαβαν υπηκοότητα στα νησιά Cayman. Ο δίδυμος αδερφός του σκοτώθηκε στην Κούβα. Ήταν 52 χρονών. Ο πατέρας του έλεγε πως είσαι πετυχημένος όταν δεν σε αναγνωρίζουν μέσα στο πλήθος. Οίστρος όπως έμπνευση; Kαι δημιουργικότητα μαζί.
Διαβάστε επίσης:
Η Τζάκι Κένεντι, 200 εικόνες, ταξίδια, η ζωή με τον Τζον, τον Κλιντ και τον Αριστοτέλη…
Αυτό το ρολόι ποιος θα το πάρει;
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Μιχάλης Σιαμίδης στο mononews: Κάθε επιχείρηση πρέπει να χτίσει το δικό της επιχειρηματικό μοντέλο
- Τι θα εισφέρει η Μπάρμπα Στάθης στην Ideal Holdings
- OΠΑΠ: Γιατί η αγορά περιμένει ότι θα σπάσει το φράγμα των 770 εκατ. ευρώ EBITDA φέτος
- Αρ. Παντελιάδης (ΕΣΕ): Οι τιμές στα σούπερ μάρκετ δεν θα επιστρέψουν ποτέ στα προ 3ετίας επίπεδα