ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Πού θα πάει η Intrakat, o δυνατός τζίρος της ΓΕΚ, τι συμβαίνει με τον Φέσσα, το τετ α τετ Μεγάλου – Πετραλιά, η κρίσιμη ημέρα για Σκλαβενίτη, τι συμβαίνει στο Ελληνικό, τα δίδυμα του Λούτον και η καλή -πλατινομαλλούσα- συνεργάτης του υπουργού
Η αποβιομηχάνιση του Αγίου Διονυσίου οδήγησε σε συρρίκνωση της ευρύτερης περιοχής με αποτέλεσμα μετά το μεσημέρι να γίνεται νεκρή ζώνη, επισημαίνει ο Γιώργος Γαβρίλης, υποψήφιος δήμαρχος Πειραιά.
Και προσθέτει: «Όταν αναλάβαμε τη διοίκηση της Περιφέρειας Αττικής το 2014 αναγνωρίζοντας την ανάγκη να αλλάξει η κατάσταση αυτή αποφασίσαμε την ανάπλαση της ευρύτερης περιοχής σύμφωνα με μελέτη του Δήμου Πειραιά.
Εξασφαλίσαμε τη χρηματοδότηση ύψους 15 εκατομμυρίων Ευρώ, δημοπρατήσαμε το έργο και η Περιφέρεια είναι ο φορέας υλοποίησής του ενώ το έργο εξελίσσεται μέχρι σήμερα. Όμως δεν μπορεί η συνέχεια της ανάπλασης να είναι αυτή η εικόνα των σιδηροδρομικών γραμμών του ΟΣΕ που έχουν μετατραπεί σε έναν απέραντο σκουπιδότοπο.
Η αξιοποίηση της γραμμής θα πρέπει να προχωρήσει όπως είχαμε συμφωνήσει με χαμηλή φύτευση, ποδηλατόδρομο και πεζόδρομο.
Η ανάπλαση αυτή πρέπει να επεκταθεί στο 5ο Διαμέρισμα με την αποκατάσταση και διαπλάτυνση πεζοδρομίων, τη δημιουργία νέων χώρων πρασίνου και ελεύθερων χώρων, τη συντήρηση και αποκατάσταση των δρόμων της ευρύτερης περιοχής και τη δημιουργία αντιπλημμυρικού έργου στην οδό Μεθώνης».
Διαβάστε επίσης:
Ρόδος: Εντυπωσιακή αύξηση τουριστών κρουαζιέρας κατά 33%
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Στουρνάρας: Πολύ σημαντικό ένας πολίτης να είναι οικονομικά εγγράμματος – Παρουσιάστηκε το «Αλφαβητάρι της οικονομίας για εφήβους»
- Η Novo Nordisk επενδύει σε Νέα Υπερσύγχρονη Μονάδα Παραγωγής
- Σταϊκούρας: Ο αυτοκινητόδρομος Ιωάννινα – Κακαβιά θα συμβάλλει στην περιφερειακή και την εθνική ανάπτυξη
- Σε νέους ιδιοκτήτες από σήμερα τα ακίνητα της «Αλλατίνη» και της «Μαλαματίνα»