ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Γιώργος Γαβρίλης: Ολιγωρία της κυβέρνησης οδηγεί σε κλείσιμο τις δημοτικές αθλητικές εγκαταστάσεις του Πειραιά
Και προσθέτει: «Όταν αναλάβαμε τη διοίκηση της Περιφέρειας Αττικής το 2014 αναγνωρίζοντας την ανάγκη να αλλάξει η κατάσταση αυτή αποφασίσαμε την ανάπλαση της ευρύτερης περιοχής σύμφωνα με μελέτη του Δήμου Πειραιά.
Εξασφαλίσαμε τη χρηματοδότηση ύψους 15 εκατομμυρίων Ευρώ, δημοπρατήσαμε το έργο και η Περιφέρεια είναι ο φορέας υλοποίησής του ενώ το έργο εξελίσσεται μέχρι σήμερα. Όμως δεν μπορεί η συνέχεια της ανάπλασης να είναι αυτή η εικόνα των σιδηροδρομικών γραμμών του ΟΣΕ που έχουν μετατραπεί σε έναν απέραντο σκουπιδότοπο.
Η αξιοποίηση της γραμμής θα πρέπει να προχωρήσει όπως είχαμε συμφωνήσει με χαμηλή φύτευση, ποδηλατόδρομο και πεζόδρομο.
Η ανάπλαση αυτή πρέπει να επεκταθεί στο 5ο Διαμέρισμα με την αποκατάσταση και διαπλάτυνση πεζοδρομίων, τη δημιουργία νέων χώρων πρασίνου και ελεύθερων χώρων, τη συντήρηση και αποκατάσταση των δρόμων της ευρύτερης περιοχής και τη δημιουργία αντιπλημμυρικού έργου στην οδό Μεθώνης».
Διαβάστε επίσης:
Ρόδος: Εντυπωσιακή αύξηση τουριστών κρουαζιέρας κατά 33%
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- «Μπλόκο» Στουρνάρα στο σχέδιο των τραπεζών για το νέο IRIS
- Άμεση ανάλυση: Τι συμβαίνει με τις μετοχές των ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και Eurobank, τον χρυσό και το πετρέλαιο
- O Σαμαράς, οι μετοχές, το ΜΜ και ο Ηλιάδης, ο «Τρελαντώνης» και οι 6, η BSB στο ΧΑ, ο Κούστας και η ηθοποιός της βιντεοκασέτας, η απαίτηση του pirouetter, τι λέει η EDISON για τα media και η συγκίνηση του Χατζηδάκη
- Έξι ναυτιλιακές εταιρείες έχουν ρευστότητα 2, 5 δισ. δολάρια και πέντε εξασφαλισμένα έσοδα 14,65 δισ. δολάρια!