Η GasLog, συμφερόντων Γιώργου Π. Λιβανού, ολοκλήρωσε τη συγχώνευση με τη θυγατρική της, την GasLog Partners, δημιουργώντας μια ναυτιλιακή οντότητα που κατέχει και διαχειρίζεται 33 πλοία μεταφοράς LNG, ενώ ναυπηγεί τέσσερα νεότευκτα πλοία που θα παραδοθούν από τη Νότια Κορέα το 2024 και το 2025.

Τα τέσσερα πλοία έχουν ήδη εξασφαλίσει έσοδα με μακροπρόθεσμα συμβόλαια.

Η εταιρεία, επίσης, είχε καθαρά κέρδη 73,4 εκατομμύρια δολάρια για το δεύτερο τρίμηνο με έσοδα 227,7 εκ. δολάρια. Στο εξάμηνο, η ναυτιλιακή σημείωσε είχε έσοδα 459 εκατ. δολαρίων από 429,8 εκατ. δολάρια το ίδιο διάστημα του 2022.

Σημαντική αύξηση είχαν τα κέρδη της GasLog, τα οποία διαμορφώθηκαν στα 73,4 εκατ. δολάρια για το δεύτερο τρίμηνο από 48,3 εκατ. δολάρια πέρυσι, ενώ στο εξάμηνο η κερδοφορία διαμορφώθηκε στα 118,4 εκατ. δολάρια φέτος, έναντι 119,4 εκατ. δολάρια το 2022.

Επίσης, ο Πήτερ Γ. Λιβανός της GasLog υπέγραψε συμφωνία πολύμηνης ναύλωσης το δεύτερο τρίμηνο του 2023 με την Pioneer Shipping Limited, μια εξ ολοκλήρου θυγατρική της Centrica, για το πλοίο GasLog Sydney, έναν ηλεκτρικό μεταφορέα LNG ντίζελ τριών καυσίμων.

Στην γνωστοποίηση των οικονομικών αποτελεσμάτων του δεύτερου τριμήνου, η εταιρεία διευκρίνισε ότι έχει επίσης συμφωνήσει, η χρονοναύλωση του GasLog Gibraltar , με μια εταιρεία μεταφοράς LNG TFDE, να παραταθεί κατά πέντε χρόνια, μετά την άσκηση της επέκτασης του, με το συμβόλαιο να λήγει πλέον το 2028.

Η GasLog, δήλωσε ότι είχε συμφωνήσει μια πολυετή συμφωνία ναύλωσης με την KE Fuel International (Kansai) για το ηλεκτρικό ντίζελ τριών καυσίμων (TFDE) LNG μεταφορέα Solaris .

Επιπλέον, ο ιδιοκτήτης αποκάλυψε μια επέκταση ναύλωσης ενός έτους με την ανεξάρτητη κινεζική CNTIC VPower Energy για έναν μεταφορέα ατμού LNG Methane Alison Victoria , με το συμβόλαιο να λήγει το 2024.

Ο Έλληνας πλοιοκτήτης, κάτοχος και διαχειριστής πλοίων μεταφοράς LNG επιβεβαίωσε επίσης την πώληση στις 17 Ιουλίου του πλοίου GasLog Athens , ενός ατμοτουρμπίνας 145.000 κυβικών μέτρων μεταφοράς LNG, σε άσχετο τρίτο μέρος.

Διαβάστε επίσης:

Οι Έλληνες εφοπλιστές αύξησαν την χωρητικότητα του στόλου τους κατά 50% μέσα σε 10 χρόνια

Drewry: Αύξηση των ναύλων κατά 11,8% στα εμπορευματοκιβώτια

Maersk: Βουτιά στα έσοδα κατά 40% – Κέρδη άνω των προσδοκιών το β’ τρίμηνο