ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Παράλληλα, ένας μέτοχος της εταιρείας έχει καταθέσει αγωγή εναντίον της, σε ομοσπονδιακό δικαστήριο του Μανχάταν.
Ειδικότερα, ο μετοχικός τίτλος της ναυτιλιακής έκλεισε στη συνεδρίαση της Πέμπτης με απώλειες 18,27%, στα 1,61 δολάρια. Μάλιστα, από τις 16 Μαΐου που ο μέτοχος της Mario Epelbaum κατέθεσε την αγωγή η πτώση ανέρχεται στο 27%, καθώς τη συγκεκριμένη ημερομηνία η μετοχή βρισκόταν στα 2,24 δολάρια.
Την Τετάρτη η Dynagas Partners κατά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων πρώτου τριμήνου 2019, επισήμανε ότι μπορεί να χρειαστεί να σταματήσει τη διαμονή μερίσματος στους κατόχους κοινών μετοχών, στο πλαίσιο της συμφωνίας αναχρηματοδότησης ομολόγων υψηλής εξασφάλισης (senior notes) 250 εκατ. δολαρίων που λήγουν στις 30 Οκτωβρίου.
O Tony Lauritzen, CEO της Dynagas Partners, δήλωσε ότι οι διαπραγματεύσεις της εταιρείας με τις τράπεζες για την επίτευξη συμφωνίας βρίσκονται σε αρχικό στάδιο και εκτίμησε ότι μπορεί όταν ολοκληρωθεί να περιλαμβάνει περίπου 10 τράπεζες.
Ωστόσο, η αγωγή που κατατέθηκε υποστηρίζει ότι η εταιρεία είχε διαβεβαιώσει τους επενδυτές της ότι διέθετε την απαιτούμενη ρευστότητα για να συνεχίσει να διανέμει μέρισμα και ότι είχε πει ψέματα για δύο ναυλώσεις που βρίσκονταν σε εξέλιξη.
Σύμφωνα με τη Dynagas Partners η μείωση των εσόδων της κατά το πρώτο τρίμηνο του 2019 σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο αποδίδεται κατά κύριο λόγο στα λιγότερα έσοδα που έλαβε από τα πλοία Arctic Aurora και Ob River, τα οποία έκλεισαν νέες συμφωνίες με χαμηλότερα ναύλα.
Η ναυτιλιακή εμφάνισε στο πρώτο τρίμηνο του έτους καθαρά έσοδα 1,9 εκατ. δολαρίων έναντι 4,8 εκατ. δολαρίων το αντίστοιχο τρίμηνο του 2018.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Σέρρες: Σε λειτουργία ο πρώτος σταθμός αεριοποίησης υγροποιημένου φυσικού αερίου εκτός δικτύου αγωγών
- Bloomberg: Οι ελληνικές τράπεζες είναι έτοιμες να αναζητήσουν συμφωνίες στο εξωτερικό
- ΕΒΕΑ: Οι 3 οδηγοί για την επιβίωση και την ανάπτυξη των οικογενειακών επιχειρήσεων
- Motor Oil: Νέος πρόεδρος, ο Γιάννης Βαρδινογιάννης