ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Πρόκειται για το Sofia I, χωρητικότητας 5,086-teu, κατασκευής 2010, το οποίο ναυλώθηκε από την εταιρία Ζim για 10 έως 13 μήνες, στην τιμή των 12.800 δολ. ημερησίως, όπως αναφέρουν ναυλομεσίτες. Θα παραδοθεί στο ναυλωτή τον Ιούνιο.
To Sofia Ι είναι ένα από τα δύο panamax που απέκτησε η Sea Traders, η εταιρία του εφοπλιστή που δραστηριοποιείται στη μεταφορά ξηρού φορτίου, το Μάρτιο του 2016, όταν η συγκεκριμένη αγορά βρίσκονταν σε χαμηλά επίπεδα.
Μάλιστα, όπως αναφέρει το tradewinds, η απόφαση του εφοπλιστή να επενδύσει σε boxships θεωρήθηκε μια καθόλου συνηθισμένη κίνηση από πλευράς του. Ωστόσο, αγόρασε τα πλοία από τράπεζες, στην τιμή των 7,5 εκατ. δολ. έκαστο.
Το Sofia I και το Cornelia I παραμένουν τα μοναδικά boxships τoυ στόλου της Sea Traders και βρίσκονταν ακινητοποιημένα στη Μαλαισία, όπου το δεύτερο παραμένει εκεί προς το παρόν.
Σημειώνεται ότι οι ναύλοι για τα παραδοσιακά panamax boxships έχουν αυξηθεί από τα χαμηλά των 5.000 δολ. ημερησίως που βρέθηκαν το 2016, στα 13.000 δολ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Η Deloitte επιβλέπων για το deal Attica – Hellenic Seaways
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Γ. Χατζηπατέρας: Πρωτοπόρος στη μείωση της εκπομπής των ρύπων η Dorian LPG
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: ΕΕΕ: Στα 9,14 δισ. το ναυτιλιακό συνάλλαγμα που εισήλθε στη χώρα μας το 2017
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Bloomberg: Οι ελληνικές τράπεζες είναι έτοιμες να αναζητήσουν συμφωνίες στο εξωτερικό
- ΕΒΕΑ: Οι 3 οδηγοί για την επιβίωση και την ανάπτυξη των οικογενειακών επιχειρήσεων
- Motor Oil: Νέος πρόεδρος, ο Γιάννης Βαρδινογιάννης
- Στοιχεία σοκ από το Χαμόγελο του Παιδιού: Κάθε 3 ημέρες ένα παιδί αναφέρει σεξουαλική κακοποίηση