ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η… περιπέτεια ενός νεότευκτου πλοίου LNG που είχε παραγγείλει η ναυτιλιακή Dynagas, συμφερόντων του εφοπλιστή Γιώργου Προκοπίου, κράτησε μία εβδομάδα.
Το πλοίο Boris Davydov (χωρητικότητας 172.600 cbm) αναχώρησε από τα ναυπηγεία DSME της Νότιας Κορέας την 1η Δεκεμβρίου, με προορισμό το τερματικό της Yamal στην Sabetta, ώστε να πιάσει δουλειά στη διαδρομή της Βόρειας Θάλασσας, καθώς είναι ένα από τα 15 εξειδικευμένα πλοία LNG που έχει ναυλώσει η Yamal για τις δραστηριότητές της. Το πλοίο επρόκειτο να φτάσει στον προορισμό του στις 24 Δεκεμβρίου.
Ωστόσο, για άγνωστο λόγο το πλοίο επέστρεψε στα ναυπηγεία DSME, όπου παρέμεινε για μία εβδομάδα προτού αναχωρήσει και πάλι στις 24 Δεκεμβρίου. Πλέον, αναμένεται να φτάσει στον προορισμό του στις 18 Ιανουαρίου.
Πάντως, παρατηρητές της αγοράς του LNG επισημαίνουν στο Tradewinds πως το πλοίο πρόκειται να μεταβεί στη διαδρομή της Βόρειας Θάλασσας μέσα στον χειμώνα, όταν αυξάνονται οι πάγοι στην περιοχή, καθώς και ότι για ένα παγοθραυστικό πλοίο κατηγορίας Arc7, όπως είναι το Boris Davydov, η παράδοση από τα ναυπηγεία είναι μόνο το πρώτο βήμα, καθώς οι πλοιοκτήτες πρέπει να δουν πώς αποδίδει το πλοίο σε συνθήκες πάγου προτού συμφωνηθεί η τελική παραλαβή του.
Ένα προηγούμενο πλοίο του Έλληνα εφοπλιστή, το Boris Vilkitsky, χρειάστηκε επισκευές αφού υπέστη ζημιές από τους πάγους λίγο μετά την παράδοσή του.
Η Dynagas και οι εταίροι της Sinotrans και China LNG παρέχουν πέντε από τα συνολικά 15 πλοία του project της Yamal, το οποίο τέθηκε σε λειτουργία του τον Νοέμβριο, νωρίτερα απ’ όσο προγραμματιζόταν.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Κεφάλαια 7,9 δισ. δολ. άντλησαν οι ναυτιλιακές από τις αγορές το 2018
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Α. Φράγκου: Εντυπωσιακή κίνηση στην αγορά των τάνκερ από τη Navios
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Ισμήνη Παναγιωτίδη: Έφτασε τα 15 πλοία ο στόλος της Pavimar
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Το σαφάρι των 35 τρισ. – Γιατί οι επενδυτές δεν φοβούνται την Ελλάδα
- Πανικός στις Μαρίνες από τους ελέγχους σε θαλαμηγούς: Ανασφάλιστος ακόμη και ο πλοίαρχος σε πολυτελές σκάφος εφοπλιστή!
- Κερδισμένο το Airbnb στην Ελλάδα από την επιμήκυνση της σεζόν
- Novo Nordisk: Ο «βασιλιάς» στην αγορά της απώλειας βάρους χάνει το θρόνο του;