Μία ιδιαίτερα κερδοφόρα συμφωνία έκλεισε η ναυτιλιακή Olympic Shipping and Management του Ιδρύματος Ωνάση, εκμεταλλευόμενη τις προνομιακές τιμές ναύλων στα φορτηγά πλοία τύπου panamax, που έχουν διαμορφωθεί στα υψηλότερα επίπεδα από το 2011.

Ειδικότερα, σύμφωνα με πληροφορίες, η ναυτιλιακή της οποίας ηγείται, ο Γιώργος Καραγεωργίου, ναύλωσε το πλοίο Olympic Galaxy, κατασκευής 2009 και χωρητικότητας 81,383 dwt, στην τιμή των 15.500 δολ. ημερησίως, για χρονικό διάστημα 12 μηνών. Η ταυτότητα του ναυλωτή δεν έχει γίνει γνωστή.

Οι τιμές των ναύλων στα panamax βρίσκονται στα καλύτερα επίπεδα από το Μάιο του 2011. Σύμφωνα με τις αξιολογήσεις της Clarksons οι χρονοναυλώσεις για το συγκεκριμένο τύπο πλοίων στο τέλος της περασμένης εβδομάδας, κυμαίνοντας στα 15.500 δολ. ημερησίως.

Ο αναλυτής της JP Morgan, Noah Parquette, υποστήριξε ότι στις κλάσεις των πλοίων μέσου μεγέθους, όπως το panamax και το kamsarmax, οι ναύλοι έχουν ισχυροποιηθεί ενώ αντίθετα στα capesize εξακολουθούν να παραμένουν αδύναμοι.

Μάλιστα αναφέρει χαρακτηριστικά, ότι τα κέρδη στα Panamax παραμένουν πάνω από τα 14.000 δολάρια την ημέρα, δηλαδή σε αρκετά υψηλά επίπεδα αν λάβουμε υπόψη το γεγονός ότι δεν έχει ξεκινήσει ακόμη η περίοδος των εξαγωγών των σιτηρών της Νότιας Αμερικής.

Σημειώνεται ότι το μεγαλύτερο μέρος του στόλου της Olympic Shipping and Management αποτελείται από δεξαμενόπλοια. Μάλιστα, το Δεκέμβριο του 2017, η εταιρία κάνοντας χρήση option που είχε με τα ναυπηγεία Hyundai Heavy Industries, συμφώνησε την κατασκευή του ενός ακόμη τάνκερ VLCC.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Έλληνας εφοπλιστής πίσω από την εξαγορά πλοίου της Noble Group

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Χ. Βαφειάς: Νέα ναύλωση για πλοίο της Stealth Maritime

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: H Credit Suisse διακόπτει την κάλυψη μετοχών γνωστών ναυτιλιακών εταιριών (και ελληνικών)