Σε απόλυτο κυρίαρχο της ναυτιλιακής Dryships έχει αναδειχθεί ο εφοπλιστής Γιώργος Οικονόμου, ο οποίος εξακολουθεί με κάθε ευκαιρία να αυξάνει ολοένα και περισσότερο τη συμμετοχή σε αυτήν,  κατέχοντας πλέον ποσοστό 74,1% του μετοχικού της κεφαλαίου.

Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία της κεφαλαιαγοράς, ο κ. Οικονόμου διαθέτει πάνω από 72,4 εκατ. μετοχές της Dryships, που αντιστοιχούν στο προαναφερθέν ποσοστό. Αυτό που πρέπει να σημειωθεί είναι ότι τον Ιούνιο, με τον ίδιο αριθμό μετοχών, το ποσοστό συμμετοχής του ανέρχονταν στο 72,7%.

Η αλλαγή αυτή οφείλεται στο γεγονός ότι η εισηγμένη υλοποιεί το πρόγραμμα επαναγοράς μετοχών που είχε ανακοινώσει τον περασμένο Φεβρουάριο και προέβλεπε την αγορά μετοχών αξίας μέχρι 50 εκατ. δολ. από το χρηματιστήριο.

Aπό την τελευταία ενημέρωση στις 18 Ιουνίου, η Dryships έχει αγοράσει πάνω από 1,38 εκατ. μετοχές, μειώνοντας το συνολικό αριθμό των “ελεύθερων” μετοχών σε 97,7 εκατομμύρια από 99,1 εκατομμύρια που ήταν πρίν.

Στο μεταξύ, το ερώτημα κατά πόσο οι επαναγορές μετοχών έχουν συμβάλει στην καλή απόδοση της μετοχής παραμένει αναπάντητο. Σημειώνεται, ωστόσο, ότι όπως είχε αναφέρει το tradewinds, τον Ιούλιο η μετοχή της Dryships βρισκόνταν στην κορυφή των αποδόσεων από τις αρχές του έτους, ανάμεσα στις εισηγμένες ναυτιλιακές.

Η εταιρία διαθέτει στόλο με 35 πλοία, στα οποία περιλαμβάνονται τέσσερα newcastlemaxes, 11 panamaxes, πέντε kamsarmaxes, ένα VLCC, δύο suezmaxes και δύο aframaxes. Παράλληλα έχει τέσσερα πλοία VLGCs, την πώληση των οποίων συμφώνησε τον περασμένο μήνα και έξι υπεράκτια πλοία.

Η Dryships απέκτησε το μεγαλύτερο μέρος του στόλου από το 2016 και έπειτα, με τη στήριξη της Kalani Investments που επένδυσε σε αυτήν, κίνηση που στη συνέχεια προκάλεσε τις έντονες αντιδράσεις των μετόχων και της κεφαλαιαγοράς.

Σημειώνεται ότι η Kalani, επικεφαλής της οποίας είναι ο Marc Bistricer, αντιμετωπίζει προβλήματα με τη δικαιοσύνη.

Εκτός από τον κ. Οικονόμου που κατέχει τη συντριπτική πλειοψηφία των μετοχών της Dryships, δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι κανένας άλλος μέτοχος δεν εμφανίζεται με ποσοστό άνω του 5% στην εταιρία.

Ωστόσο, η μετοχή της ναυτιλιακής εξακολουθεί να εμφανίζει αρκετή κινητικότητα, με το μέσο ημερήσιο όγκο συναλλαγών να κυμαίνεται στα 1,3 εκατ. τεμάχια.

γιωργος οικονομου
Το φορτηγό πλοίο μεταφοράς ξηρού φορτίου “Raraka” της DryShips είναι χωρητικότητας 76.037-dwt και κατασκευής του έτους 2012

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ:  A. Φράγκου: Η φιλόδοξη μεταγραφή της Navios Maritime

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:   Φίλιππος και Αντώνης Λαιμός: H νέα συμφωνία της Enesel

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ:  Π. Παππάς: Συμφωνία έκπληξη από τη Star Bulk! Τα νέα πλοία που αγοράζει ο εφοπλιστής