ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η αξία του αναμένεται να κυμανθεί στα 9 εκατ. δολ., ενώ η αντίστοιχη τιμή για διάλυση είναι στα μισά από την τιμή της αγοράς.
Η Dryships είχε αγοράσει το συγκεκριμένο πλοίο από τη Meridian Marine Management τον Απρίλιο 2006, έναντι 34,9 εκατ. δολ., ενώ πέρασε ειδικό έλεγχο το Φεβρουάριο 2016, όταν η αξία του είχε υποχωρήσει στα 3,3 εκατ. δολ.
Σημειώνεται ότι Κινέζοι εφοπλιστές έχουν εκδηλώσει αυξημένο ενδιαφέρον τους τελευταίους μήνες για αγορές παλαιότερων ελληνικών πλοίων.
Η εταιρία διαθέτει στόλο με 35 πλοία, εκ των οποίων τα 12 είναι φορτηγά πλοία τύπου panamax, κατασκευής μεταξύ 2000 και 2012.
Το 2017, η ναυτιλιακή κατόρθωσε να περιορίσει τις ζημιές της εμφανίζοντας παράλληλα σημαντική αύξηση στα έσοδα της.
Ειδικότερα, στις 31 Δεκεμβρίου 2017, η εταιρία περιόρισε κατά πολύ τις καθαρές ζημιές στα 42,5 εκατ. δολ. έναντι 157,2 εκατ. δολ. που ήταν οι ζημίες της το 2016. Την ίδια περίοδο τα έσοδα ανήλθαν στα 100,7 εκατ. δολ. σχεδόν διπλάσια από τα 51,9 κατ. δολ. που εμφάνισε τη χρήση του 2016.
Αρκετά καλύτερη ήταν η εικόνα στο τελευταίο τρίμηνο του 2017, με την εταιρία να επιστρέφει στη κερδοφορία, καταγράφοντας καθαρά έσοδα 1,8 εκατ. δολ. έναντι ζημιών 77,5 εκατ. δολ. στο αντίστοιχο τρίμηνο του 2016.
Τα συνολικά έσοδα στο τέταρτο τρίμηνο της περυσινής χρονιάς ανήλθαν στα 42,6 εκατ. δολ. έναντι 12,8 εκατ. δολ. που ήταν τα έσοδα στο αντίστοιχο τρίμηνο του 2016.