ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Πρόκειται για δύο πλοία μεταφοράς ξηρού φορτίου, των οποίων η ακαθάριστη τιμή πώλησης ανήλθε στα 18,8 εκατ. δολ. Σύμφωνα με την ανακοίνωση τα πλοία θα παραδοθούν στους νέους ιδιοκτήτες κατά το τρίτο τρίμηνο του 2018.
Υπενθυμίζεται ότι πριν λίγο καιρό, η Dryships είχε βάλει πωλητήριο στο πλοίο Bargara κατασκευής 2002 χωρητικότητας 74,800 dwt,. Σύμφωνα με ναυλομεσίτες η αξία του εκτιμάται στα 8 με 8,5 εκατ. δολ. Σημειώνεται ότι η DryShips αγόρασε το συγκεκριμένο πλοίο από τη νορβηγική Arne Blystad έναντι 47,5 εκατ. δολ. το 2007.
Σημειώνεται ότι τον Ιανουάριο του 2018 ο κ. Οικονόμου πούλησε το χωρητικότητας 74,700-dwt πλοίο Topeka (κατασκευής 2000), σε Κινέζους αγοραστές στην άκρως συμφέρουσα τιμή των 9 εκατ. δολαρίων, ενώ τον Απρίλιο 2018 πούλησε το πλοίο Maganari (χωρητικότητας 75.000 dwt, κατασκευής 2001) έναντι 10 εκατ. δολαρίων.
O στόλος ξηρού φορτίου της Dryships αποτελείται από 21 πλοία, εκ των οποίων 11 Panamaxes, πέντε Newcastlemax και πέντε Kamsarmax.
Η πρόσφατη πώληση των δύο panamax έρχεται λίγες εβδομάδες μετά την αγορά από τον δραστήριο εφοπλιστή, ενός φορτηγού πλοίου newcastlemax κατασκευής 2013 και ενός τάνκερ suezmax κατασκευής 2017.
Η τιμή απόκτησης των δύο πλοίων θα ανέλθει στα 93,8 εκατ. δολ., συμπεριλαμβανομένου και τους τραπεζικού χρέους ύψους 50,3 εκατ. δολ. Η συγκεκριμένη συναλλαγή αναμένεται να ολοκληρωθεί εντός του Ιουνίου 2018.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Α. Φράγκου: Το μεγάλο deal των 390 εκατ. δολαρίων για 5+4 πλοία
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Α. Φράγκου: Η παραγγελία στα ναυπηγεία Imabari και οι ελκυστικές τιμές των VLCCs
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Α. Πίττας: Ποιος είναι ο δεύτερος μεγαλύτερος μέτοχος της EuroDry
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Βρετανία: Νέες κυρώσεις του Λονδίνου κατά του Ιράν για τη στήριξή του στη Ρωσία
- MSC Cruises: Πρεμιέρα για την πρώτη χειμερινή της σεζόν στην Ελλάδα
- Attica Group: Στις 12 Δεκεμβρίου η ΓΣ για την απόσχιση του κλάδου θαλάσσιας μεταφοράς
- ΣτΕ: Απορρίφθηκαν οι προσφυγές των Κέντρων Δια Βίου Μάθησης κατά της διάκρισής τους σε επίπεδα