ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Πρόκειται για το πλοίο Maganari (χωρητικότητας 75.000 dwt, κατασκευής 2001), το οποίο, σύμφωνα με ναυλομεσιτικές πηγές που επικαλείται το TradeWinds, πωλήθηκε έναντι 10 εκατομμυρίων δολαρίων σε εταιρεία της οποίας τα στοιχεία δεν έχουν γίνει γνωστά. Η DryShips είχε αγοράσει το εν λόγω πλοίο τον Απρίλιο του 2006 από τη Meridian Marine έναντι 34,9 εκατομμυρίων δολαρίων.
Είχε προηγηθεί τον περασμένο Δεκέμβριο η πώληση του Ecola (χωρητικότητας 73.000 dwt, κατασκευής 2001) στην κινεζική Taizhou Shin An Li International Shipping έναντι 8,5 εκατ. δολαρίων, ενώ τον περασμένο Απρίλιο η DryShips έβαλε πωλητήριο και στο πλοίο Bargara (χωρητικότητας 74.000 dwt, κατασκευής 2001).
Παράλληλα, η DryShips δέχεται προτάσεις και για το αδελφό πλοίο του Bargara, το Samatan (κατασκευής 2001), με την τιμή πώλησης των δύο πλοίων να υπολογίζεται περίπου στα 8 με 8,5 εκατομμύρια δολάρια έκαστο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: «Βόμβα» Grimaldi: Προειδοποιεί πως θα αποσύρει τα πλοία της από το λιμάνι της Πάτρας
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Φ. Εμπειρίκος: Business με ελληνική ναυτιλιακή για την Aeolos και αγορά τάνκερ
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Γ. Χατζηπατέρας: Η Dorian LPG επενδύει στο μέλλον των ναυτιλιακών καυσίμων
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Κωστής Χατζηδάκης: Ο Σαμαράς επιδίωκε τη διαγραφή του – Δεν υπήρχε τρόπος να προχωρήσουμε, ήταν μεγάλη η αμφισβήτηση
- Ντόναλντ Τραμπ: «Αχίλλειος πτέρνα» το υψηλό δημόσιο χρέος για την εφαρμογή της οικονομικής του ατζέντας
- Ασπίδα ΕΚΤ: Ταχύτερη μείωση επιτοκίων, αν χρειαστεί, στην εποχή Τραμπ
- Άδωνις Γεωργιάδης για Σαμαρά: O πρωθυπουργός δεν μπορούσε να κάνει τίποτα άλλο χθες