ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Ειδικότερα, η εισηγμένη στον Nasdaq εταιρεία γνωστοποίησε την πώληση του πλοίου σε σύντομη ανακοίνωσή της προς τους επενδυτές, χωρίς να δώσει λεπτομέρειες για το οικονομικό σκέλος της συμφωνίας, αλλά και χωρίς να κατονομάσει το πλοίο, που είναι είτε το Levanto είτε το Capitola (αμφότερα χωρητικότητας 74,000 dwt).
Αξιοσημείωτο είναι ότι το τελευταίο διάστημα η DryShips έχει πουλήσει ακόμα τέσσερα πλοία τύπου panamax, κατασκευής στις αρχές της χιλιετίας, σύμφωνα με το VesselsValue. Οι πωλήσεις αυτές έρχονται μετά την προσθήκη πέντε σύγχρονων panamaxes το 2017, έτος κατά το οποίο ο Γιώργος Οικονόμου και η DryShips επένδυσαν σε πλήθος νέων πλοίων.
Όμως η DryShips δεν πουλά μόνο παλιά panamaxes. Έχει επίσης πουλήσει τον στόλο της από πλοία VLGC, έχοντας ματαιώσει τα σχέδιά της για τη σύσταση μίας ξεχωριστής θυγατρικής για τον κλάδο αυτό.
Η DryShips δραστηριοποιείται στους τομείς των panamax, post-panamax και newcastlemax της αγοράς ξηρού φορτίου. Διαθέτει επίσης δεξαμενόπλοια και ανοικτά σκάφη υποστήριξης.
Μετά την τελευταία πώληση, το DryShips θα έχει τέσσερα πλοία panamax κατασκευής 2005 ή νωρίτερα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Σεμίραμις Παληού: Τα επόμενα βήματα της νέας COO της Diana shipping
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Με δικαστικές περιπέτειες 3 ελληνες εφοπλιστές. Η πίεση της ΗSBC στην οικογένεια Ξυλά
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Π. Χατζηιωάννου: Η Safe Bulkers επενδύει και πάλι σε μεταχειρισμένο capesize
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Σε πελάγη ευτυχίας η Δόμνα Μιχαηλίδου: Ετοιμάζεται να γίνει μητέρα
- Χάρης Βαφειάς: Αύξηση κερδών και μείωση εσόδων στο τρίτο τρίμηνο του 2024 για την C3is
- Χρήστος Μεγάλου (Τράπεζα Πειραιώς): Εξετάζουμε το ενδεχόμενο να επενδύσουμε εκτός Ελλάδας – Η χώρα χρειάζεται ισχυρότερες τράπεζες
- Kristina Blahnik: Από την αρχιτεκτονική στην κυριαρχία του Manolo Blahnik και η μυστική συνταγή της επιτυχίας