Τη δημιουργία νέας ναυτιλιακής, που θα προκύψει από την απόσχιση της (spin off) από την Dryships, θα εισαχθεί στο αμερικανικό χρηματιστήριο και θα δραστηριοποιείται στην μεταφορά LPG και LNG, ανακοίνωσε ο εφοπλιστής Γιώργος Οικονόμου.

Πρόκειται για την Gas Ships Limited, η οποία υπέβαλε αίτηση στις χρηματιστηριακές αρχές των ΗΠΑ για την είσοδο των μετοχών της στην αγορά. Η μητρική Dryships θα διατηρήσει το 51% του μετοχικού της κεφαλαίου και θα διατεθεί στους μετόχους το υπόλοιπο 49% των τίτλων.

O κ. Γιώργος Οικονόμου, Πρόεδρος και CEO της Dryships δήλωσε:”Η κατάθεση της αίτησης στην Κεφαλαιαγορά αποτελεί ένα σημαντικό βήμα της διαδικασίας για την ίδρυση της Gas Ships Limited ως μία νέα, αυτόνομη εταιρία με δικούς της στρατηγικούς στόχους, ανεξαρτησία και προτεραιότητες. Πιστεύουμε ότι πληροί τις προϋποθέσεις για να επιτύχει ως μία ξεχωριστή εταιρία.”

Η νέα εταιρία θα δραστηριοποιείται στον τομέα μεταφοράς υγραερίου και αρχικά θα διαθέτει στόλο από τέσσερα πλοία Very Large gas Carrier (VLGC), τα οποία ανήκουν στην DryShips.

Παράλληλα, τη διαχείριση των πλοίων της θα έχει η TMS Cardiff Gas συμφερόντων του γιου του κ. Οικονόμου, Χρήστου, ενώ τη θέση του Γενικού Διευθυντή αναμένεται να αναλάβει ο Αντώνης Κανδυλίδης, οικονομικός διευθυντής της Dryships.

Yπενθυμίζεται ότι πριν από περίπου ένα χρόνο, όπως είχε γράψει το mononews, ο κ. Οικονόμου έκανε άνοιγμα στον κλάδο των δεξαμενόπλοιων τύπου VLGC, με τη σύναψη συμφωνίας για την εξαγορά των τεσσάρων νεότευκτων πλοίων μεταφοράς LPG τύπου VLGC, που κατασκευάστηκαν στα νοτιοκορεάτικα ναυπηγεία Hyundai Heavy Industries (HHI).

Τα τρία πλοία παραδόθηκαν στο τέλος του 2017 και το τέταρτο φέτος, ενώ είναι ναυλωμένα σε τιμές που κυμαίνονται από 28.000 έως 30.000 δολ. ημερησίως.

Στο μεταξύ, προχθες το ΔΣ της Dryships ενέκρινε ένα πρόγραμμα επαναγοράς μετοχών ύψους έως και 50 εκατομμυρίων δολαρίων, καθώς και τη διανομή μερίσματος για το δ’ τρίμηνο του 2017, ύψους 0,024 δολάρια ανά μετοχή, που θα καταβληθεί στους μετόχους στις 8 Μαρτίου 2018.

Fuji LNG Χρήστος Οικονόμου
Το δεξαμενόπλοιο μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου “Fuji LNG” της TMS Cardiff Gas είναι χωρητικότητας 147.895-cbm και κατασκευής του έτους 2004

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Ποιος Έλληνας εφοπλιστής κάνει δυνατό άνοιγμα στα capesizes

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Αγγ. Φράγκου: Σε προχωρημένες συζητήσεις για αναχρηματοδότηση δανείων η Navios Acquisition

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Γ. Οικονόμου: Πρόγραμμα επαναγοράς μετοχών λανσάρει η DryShips