ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η υπόθεση αφορά σε μία σύμβαση μεταξύ των δύο πλευρών για μεταφορές χάλυβα με πλοία capesize της Classic Maritime μεταξύ Δεκεμβρίου 2015 και Ιουνίου 2016, η οποία παραβιάστηκε μονομερώς από την Lion. Η μαλαισιανή εταιρεία επικαλέστηκε μία φονική καταστροφή σε ένα φράγμα της προμηθεύτριάς της Samarco Mineracao από τη Βραζιλία, υποστηρίζοντας πως επρόκειτο για «ανωτέρα βία».
Ωστόσο, το δικαστήριο έκρινε πως η Lion δεν είχε δικαίωμα να επικαλεστεί ανωτέρα βία για να αποφύγει τις ευθύνες της απέναντι στην Classic Maritime, μία θέση την οποία επιβεβαίωσε και το εφετείο, τονίζοντας πως ακόμα κι αν δεν είχε συμβεί το δυστύχημα, η Lion δεν θα ήταν και πάλι σε θέση να παραδώσει φορτία, και άρα παραβίασε τη συμφωνία.
Ωστόσο, το εφετείο έκρινε πως πρωτόδικα ήταν εσφαλμένη η απόφαση για το ποσό της αποζημίωσης προς την Classic Maritime, που είχε οριστεί σε 1 δολάρια για κάθε επίδικο φορτίο, καθώς με τη λογική αυτή η εταιρεία θα βρισκόταν σε καλύτερη οικονομική θέση από αυτήν που θα βρισκόταν αν η Lion ήταν έτοιμη και πρόθυμη να παράσχει τα επίδικα φορτία.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Κυβέρνηση σε Κομισιόν για ηλεκτρικό ρεύμα: Δώστε λύση τώρα ή θα το λύσουμε μόνοι μας -Επιτρέψτε Μηχανισμό Υπερεσόδων
- Καραβίας (Eurobank): Ζητάμε πολιτική σταθερότητα, κίνητρα για επενδύσεις, περισσότερες μεταρρυθμίσεις
- Ελλάκτωρ: Με ακίνητα αξίας 80 εκατ. του Χόλτερμαν εξασφαλίζει ρευστότητα η Reds
- Μάχη για το έργο κυβερνοασφάλειας των συστημάτων του δημοσίου αξίας €100 εκατ. – Ποιοι το διεκδικούν