ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η DryShips παρουσίασε στο β’ τρίμηνο 2018 κέρδη της τάξεως των 3,6 εκατ. δολαρίων, έναντι ζημιών 15,6 εκατ. δολαρίων ένα χρόνο νωρίτερα., με τα έσοδά της να εκτοξεύονται σε ετήσια βάση από τα 16,4 εκατ. δολάρια στα 43,2 εκατ. δολάρια, χάρη στον αυξημένο στόλο της και τα έσοδά της από τα τέσσερα πλοία VLGC της.
Στα θετικά αυτά αποτελέσματα συνεισέφερε και η πώληση του πλοίου Maganari (χωρητικότητας 75.000 dwt, κατασκευής 2001), το οποίο φέρεται να πωλήθηκε έναντι 10 εκατ. δολαρίων.
Ο στόλος της DryShips αποτελείται σήμερα από συνολικά 35 πλοία: τέσσερα newcastlemaxes, έντεκα panamaxes, πέντε kamsarmaxes, ένα VLCC, δύο suezmaxes, δύο aframaxes, τέσσερα VLGCs (τα οποία τον προηγούμενο μήνα συμφώνησε να πουλήσει) και έξι πλοία υποστήριξης.
Αξίζει να σημειωθεί ότι από τις αρχές του έτους η μετοχή της DryShips έχει παρουσιάσει άνοδο της τάξεως του 39%, από τα 3,52 δολάρια που ήταν στις 2 Ιανουαρίου, κοντά στα 5 δολάρια σήμερα, με την Stifel να τη χαρακτηρίζει ως την κορυφαία σε απόδοση από όλες τις ναυτιλιακές μετοχές στον κόσμο το τελευταίο 12μηνο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Σ. Παληός: Η νέα κίνηση που οδηγεί την Diana Shipping στην κερδοφορία
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Αποκλειστικό: Νεώριο Σύρου – «Κλείδωσε» μεγάλη συμφωνία με την MAN – Τα νέα σχέδια στη Σύρο
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: A. Χατζηγιάννης: Δύο ακόμα τάνκερ για την Hellenic Tankers
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- 24ωρη απεργία σε όλα τα ΜΜΕ σήμερα Τρίτη
- Κυβέρνηση σε Κομισιόν για ηλεκτρικό ρεύμα: Δώστε λύση τώρα ή θα το λύσουμε μόνοι μας -Επιτρέψτε Μηχανισμό Υπερεσόδων
- Καραβίας (Eurobank): Ζητάμε πολιτική σταθερότητα, κίνητρα για επενδύσεις, περισσότερες μεταρρυθμίσεις
- Ελλάκτωρ: Με ακίνητα αξίας 80 εκατ. του Χόλτερμαν εξασφαλίζει ρευστότητα η Reds