ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Ειδικότερα, ο Έλληνας εφοπλιστής κατέχει πλέον ποσοστό ύψους 82,5% στην εταιρεία, που μεταφράζεται σε αξία 72,4 εκατομμυρίων δολαρίων. Η αύξηση του μεριδίου του από την αρχή του έτους αγγίζει το 12%.
Αξιοσημείωτο είναι ότι ο Γιώργος Οικονόμου δε χρειάστηκε να προβεί σε κάποια αγορά νέων μετοχών για να αυξήσει το μερίδιό του. Αυτό που έγινε ήταν η υλοποίηση δύο προγραμμάτων επαναγοράς μετοχών ύψους 50 εκατ. δολαρίων. Το πρώτο ανακοινώθηκε τον περασμένο Φεβρουάριο, ενώ το δεύτερο τον Οκτώβριο. Τον Νοέμβριο έσπασε για πρώτη φορά το φράγμα του 80%.
Οι κινήσεις αυτές του Έλληνα εφοπλιστή έρχονται σε μία περίοδο με ανάμικτες ειδήσεις για την Dryships, που ναι μεν έχει την κορυφαία σε απόδοση ναυτιλιακή μετοχή μεταξύ των εισηγμένων στις ΗΠΑ εταιρειών για το πρώτο εξάμηνο του 2018, σύμφωνα με την Stifel, όμως την ίδια στιγμή βρίσκεται αντιμέτωπη με μία σκληρή δικαστική διαμάχη με μετόχους της, καθώς και με μία έρευνα της επιτροπής κεφαλαιαγοράς, με “σκιές” για χρηματιστηριακή απάτη.
Όπως ισχυρίζονται μέτοχοι της εταιρείας, ο εφοπλιστής μείωσε δραματικά το μερίδιό του σε μετοχές της DryShips (σε ποσοστό κάτω του 1%) για να μην υποστεί μεγάλες ζημιές από το μαζικό dilution που προκλήθηκε μετά το deal με την Kalani Investments, μέσω μίας σειράς από reverse stock splits, και κατόπιν, όταν οι μέτοχοι είχαν χάσει το 99,9% της αξίας των μετοχών τους, άρχισε να αυξάνει και πάλι το μερίδιό του. Στο μεταξύ, η εταιρεία είχε επωφεληθεί από τα περίπου 700 εκατ. δολάρια που εισέρρευσαν από τη συμφωνία με την Kalani.
“Η ιδιοκτησία κοινών μετοχών της DryShips από τον Γιώργο Οικονόμου συρρικνώθηκε κάτω από το 1%, προστατεύοντας ουσιαστικά τον εαυτό του από τη διάχυση της τιμής ως αποτέλεσμα του σχεδίου των κατηγορουμένων, για να ανακτήσει τον έλεγχο της εταιρείας αφού το σχέδιο αναγκάστηκε να τερματιστεί”, αναφέρουν σε καταγγελία τους οι μέτοχοι.
Αν και ο Γιώργος Οικονόμου και η DryShips δεν έχουν επισήμως απαντήσει στη μαζική αγωγή μετόχων της εταιρείας, ο ίδιος έχει ξεκαθαρίσει πως δεν έκανε τίποτα παράτυπο, και απλώς έκανε ό,τι ήταν απαραίτητο για να διατηρήσει ζωντανή την DryShips εν μέσω μίας προβληματικής αγοράς.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Στα διαλυτήρια πλοίο VLGC της Naftomar
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Συναγερμός από τους αναλυτές για την αγορά πλοίων LNG: Οι φόβοι και οι ανησυχίες
MH ΧΑΣΕΤΕ: Γιατί η Ventouris Ferries σπάει την παράδοση και φέρνει πλοίο από την Ιαπωνία
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Ουκρανία: Οι ουκρανικές δυνάμεις έχουν χάσει το 40% των εδαφών που κατέλαβαν στο Κουρσκ, μετά τις αντεπιθέσεις
- WSJ: Την Μπρουκ Ρόλινς φέρεται να επιλέγει τελικά ο Τραμπ για το Υπουργείο Γεωργίας
- Ο ταλαντούχος Mr Φάις και οι νέες επενδύσεις του ομίλου
- Γαλλία: Χιλιάδες διαδήλωσαν κατά της βίας σε βάρος των γυναικών σε όλη τη χώρα