ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Στην πώληση του τελευταίου πλοίου capesize του στόλου της προχώρησε η ναυτιλιακή Technomar Shipping, συμφερόντων του εφοπλιστή Γιώργου Γιουρούκου, όπως αναφέρουν πληροφορίες.
Πρόκειται για το χωρητικότητας 150,000-dwt πλοίο Mamitsa XL (κατασκευής 1995), το οποίο πουλήθηκε στη Σιγκαπούρη και θα οδηγηθεί για διάλυση στο Μπαγκλαντές.
Ναυλομεσίτες υποστηρίζουν ότι πουλήθηκε έναντι 420 δολ. ανά ldt, δηλαδή 7,7 εκατ. δολάρια. Η Technomar το είχε αγοράσει από την Formosa Plastics στην τιμή των 65 εκατ. δολαρίων το 2007, με την ονομασία Formosabulk Allstar.
Υπενθυμίζεται ότι η Technomar πούλησε τον περασμένο Νοέμβριο το χωρητικότητας 4,249-teu containership Argos (κατασκευής 2012), στη Borealis Maritime με έδρα το Ηνωμένο Βασίλειο, έναντι 14 εκατ. δολαρίων.
Η ναυτιλιακή διαθέτει στόλο 27 φορτηγών πλοίων και 15 containerships, με μέσο όρο ηλικίας τα 11 χρόνια.
Αξίζει να σημειωθεί ότι ο Γ. Γιουρούκος προχώρησε τον Απρίλιο 2018 στην εξαγορά δύο πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, κίνηση που δημιούργησε την αίσθηση ότι ο εφοπλιστής εστιάζει τον τελευταίο χρόνο το ενδιαφέρον του στα containerships.
Συγκεκριμένα, αγόρασε τα boxships Rubina Schulte (χωρητικότητας 2.030-teu και κατασκευής 2005) και Philippa Schulte (χωρητικότητας 2.353-teu και κατασκευής 2007) από την Reederei Thomas Schulte. Από την ίδια εταιρεία είχε εξαγοράσει περίπου έξι μήνες νωρίτερα το πλοίο Bodo Schulte (χωρητικότητας 4.253-teu και κατασκευής 2011).
Αντίστοιχα, το διάστημα μεταξύ του Μαΐου του 2016 και του Σεπτεμβρίου του 2017 ο κ. Γιουρούκος εξαγόρασε 15 bulk carriers, επενδύοντας πάνω από 100 εκατ. δολάρια.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: O ανοδικός κύκλος στα ναύλα των τάνκερ ξεκίνησε. Πού θα φτάσουν οι τιμές
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Ευ. Πιστιόλης: Δυναμικό ξεκίνημα για το 2019 με νέες παραγγελίες πλοίων
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Η σπάνια κίνηση των αδελφών Λασκαρίδη στην αγορά των τάνκερ