Ευχάριστα είναι τα νέα για τη ναυτιλιακή Oceangold Tankers του Έλληνα εφοπλιστή Γιάννη Δράγνη, καθώς τα ναυπηγεία STX Offshore & Shipbuilding εξασφάλισαν, με καθυστέρηση τεσσάρων μηνών, την αναγκαία εγγύηση αποζημίωσης από την κρατική κορεατική τράπεζα KDB, που τους επιτρέπουν να αρχίσουν τις εργασίες κατασκευής δύο τάνκερ που έχει παραγγείλει η εταιρεία.

Τον Ιούλιο δημοσιεύματα ανέφεραν πως η KDB είχε αποφασίσει να μην εγκρίνει τις εγγυήσεις αποζημίωσης για εννέα νεότευκτα τάνκερ MR αξίας άνω των 300 εκατομμυρίων δολαρίων, απορρίπτοντας τρία ξεχωριστά deals που είχαν συμφωνήσει τα ναυπηγεία, τα οποία βρίσκονται σε καθεστώς αναδιάρθωσης.

Ωστόσο, μετά από την εξέλιξη αυτή, τα δύο τάνκερ MR χωρητικότητας 50.000 dwt που έχει παραγγείλει η Oceangold Tankers θα προχωρήσουν κανονικά και αναμένεται να παραδοθούν μέσα στο πρώτο τρίμηνο του 2020, αν και ο αρχικός χρόνος παράδοσης υπολογιζόταν στα τέλη του 2019.

Τα δύο πλοία είναι το πέμπτο και το έκτο που παραγγέλνει η Oceangold από τα ναυπηγεία STX, και προκύπτουν από την ενεργοποίηση μίας οψιόν που προβλεπόταν από προηγούμενη συμφωνία μεταξύ των δύο πλευρών για τέσσερα νεότευκτα πλοία. Το κόστος για την κατασκευή των τεσσάρων αυτών πλοίων εκτιμάται στα 35 εκατομμύρια δολάρια.

Σύμφωνα με πηγές από την πιάτσα των ναυπηγείων που επικαλείται το TradeWinds, τα συμβόλαια για τα τέσσερα αυτά πλοία έχουν παραχωρηθεί στην κοινοπραξία Clear Ocean Tankers, την οποία σχημάτισε τον περασμένο Μάιο η Oceangold σε συνεργασία με τις Gunvor Group και Maas Capital Shipping.

Γιάννης Δράγνης Oceangold ναυτιλία
Ο εφοπλιστής Γιάννης Δράγνης με τη σύζυγό του Λάουρα Λαλαούνη Μακροπούλου

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ:  Α. Φράγκου: Γιατί σταμάτησε η διαπραγμάτευση των μετοχών της Navios Containers στη νορβηγική αγορά

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:  Ευ. Πιστιόλης: Το μεγάλο deal που βάζει την Top Ships στην κινεζική χρηματοδοτική αγορά

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Ποιος Έλληνας εφοπλιστής παίρνει πίσω τα σχέδιά του για είσοδο στον Nasdaq