To μεγαλύτερο πλοίο του στόλου της παρέλαβε η χαμηλών τόνων ναυτιλιακή Newport, συμφερόντων του εφοπλιστή Γιώργου Χατζή, στο πλαίσιο των ενεργειών ανανέωσης του στόλου της.

Πρόκειται για το χωρητικότητας 83,000-dwt πλοίο Orange Truth (κατασκευής 2006), το οποίο μετονομάστηκε σε Ponente. Ο πλοιοκτήτης το αγόρασε τον περασμένο Απρίλιο έναντι 13,7 εκατ. δολαρίων.

Σύμφωνα με τις αρχικές φήμες, το πλοίο εξαγοράστηκε από την άλλη ελληνικών συμφερόντων εταιρεία, την Pavimar της Ισμήνης Παναγιωτίδη. Ωστόσο, η πληροφορία δεν επιβεβαιώθηκε.

Το Orange Truth εμφανίστηκε στις αρχές του τρέχοντος μηνός στο στόλο της Newport, η οποία το παρέλαβε μόλις έληξε η ναύλωση του από τον προηγούμενο Ιάπωνα ιδιοκτήτη του.

Σημειώνεται ότι η Newport με την κίνηση αυτή μείωσε το μέσο όρο ηλικίας του στόλου της, καθώς εκτός από την αγορά του Orange Truth προχώρησε, τον Σεπτέμβριο, και στην πώληση του χωρητικότητας 27,800-dwt πλοίου Ourania (κατασκευής 1998) σε αγοραστές στη Μέση Ανατολή, σε τιμή άνω των 5 εκατ. δολαρίων.

Πρόκειται για την πρώτη πώληση που πραγματοποίησε η ναυτιλιακή εδώ και επτά χρόνια.

Παράλληλα, το Μάιο, η Newport απέκτησε το χωρητικότητας 29,700-dwt πλοίο Silvaplana (μετονομάστηκε σε Agia Marina), κατασκευής 2003, από την Suisse-Atlantique έναντι 7 εκατ. δολαρίων.

Μετά από τις παραπάνω κινήσεις, ο στόλος της εταιρείας αποτελείται από επτά handysize και δύο panamax, μέσου όρου ηλικίας 13 ετών.

Η Newport, ιδρύθηκε το 2004 και δημιούργησε στόλο με πλοία τύπου handysize. Ωστόσο, το 2016, εισήλθε στην κατηγορία των panamax  με την απόκτηση του  χωρητικότητας 76,000-dwt πλοίου Ji May κατασκευής 2001. Το πλοίο μετονομάστηκε σε Levantes.

ναυλαγορά ναυτιλία

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Π. Κασιδόκωστας-Λάτσης: Tα νέα σχέδια της Latsco για την αγορά LNG

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:  Δ. Διαμαντίδης: Η ηχηρή κίνηση της Delta Tankers που τη βάζει για τα καλά στον χάρτη των VLCCs

MH ΧΑΣΕΤΕ: Κ. Κωνσταντακόπουλος: Πέντε containerships για το στόλο της Costamare