ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Πού θα πάει η Intrakat, o δυνατός τζίρος της ΓΕΚ, τι συμβαίνει με τον Φέσσα, το τετ α τετ Μεγάλου – Πετραλιά, η κρίσιμη ημέρα για Σκλαβενίτη, τι συμβαίνει στο Ελληνικό, τα δίδυμα του Λούτον και η καλή -πλατινομαλλούσα- συνεργάτης του υπουργού
Το υγραέριο (LPG) που μεταφέρει με τα πλοία της η ναυτιλιακή Dorian LPG του εφοπλιστή Γιάννη Χατζηπατέρα είναι ταυτόχρονα και η πιο αποδοτική λύση ως καύσιμο για τα πλοία της εν όψει της ενεργοποίησης των νέων κανονισμών του Διεθνούς Οργανισμού Ναυτιλίας από το 2020 για τη μείωση των εκπομπών θείου. Σε αυτό το συμπέρασμα κατέληξε έρευνα της εταιρείας ναυτιλιακών συμβούλων ABS για λογαριασμό της Dorian LPG, λαμβάνοντας υπόψη όλους τους παράγοντες.
“Αυτή η μελέτη βιωσιμότητας μας έδωσε ένα μοντέλο για να δοκιμάσουμε όλες τις επιλογές συμμόρφωσής μας […] τη μία έναντι της άλλης, για την καλύτερη μακροπρόθεσμη λύση συμμόρφωσης”, δήλωσε ο Γ. Χατζηπατέρας, προσθέτοντας: “Πιστεύουμε στη βιωσιμότητα του LPG ως πηγής καυσίμου και βλέπουμε σημαντικά πλεονεκτήματα έναντι άλλων πιθανών πηγών, μεταξύ των οποίων το LNG, η μεθανόλη και το ναυτιλιακό πετρέλαιο”.
“Το σημαντικότερο, τα VLGCs έχουν σχεδιαστεί για να πληρούν τα κριτήρια του αύριο, και αυτή η μελέτη επιβεβαιώνει την ευρεία γκάμα επιλογών που είναι διαθέσιμες στην Dorian LPG για την επίτευξη της συμμόρφωσης”, ανέφερε ακόμα ο Έλληνας εφοπλιστής.
Η ABS ανακοίνωσε τα αποτελέσματα της μελέτης αυτής σχεδόν τρεις εβδομάδες μετά την ανακοίνωση της Dorian LPG για τη συνεργασία της με την Hyundai Global Services για την αναβάθμιση δέκα πλοίων της, ώστε να μπορούν να κινούνται και με LPG.
Σύμφωνα με την ιστοσελίδα GlobalPetrolPrices.com, η τιμή του LPG κυμαίνεται από 104,87 δολάρια ανά μετρικό τόνο στην Αλγερία έως 1.305,20 δολάρια ανά μετρικό τόνο στην Ελλάδα. Η μέση διεθνής τιμή του ναυτιλιακού πετρελαίου εκτιμάται στα 757 δολάρια ανά μετρικό τόνο, σύμφωνα με την Ship & Bunker.
Υπενθυμίζεται ότι ο Διεθνής Οργανισμός Ναυτιλίας έχει προαναγγείλει ότι από το 2020 θα περιορίσει το όριο εκπομπής θείου από πλοία από το 3,5% στο 0,5%, και οι πλοιοκτήτες προετοιμάζονται για τη μετάβαση σε αυτήν τη νέα εποχή, προσαρμόζοντας τα πλοία τους αναλόγως.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Στ. Τοπούζογλου: Βρήκε χρηματοδότηση για τα δύο τάνκερ χημικών της η FSL Trust
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Αδ. Λαιμός: Νέο πλοίο για τη Unisea Shipping
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Κ. Φωστηρόπουλος: Συμφωνία με προοπτικές για την Almi Tankers
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Η Κεραμέως και η επιστροφή των πτυχιούχων
- Απίστευτο: Το 0,2% των οφειλετών χρωστάει 83 δις! – Σχεδόν 6 στα 10 ευρώ είναι απλήρωτες οφειλές στην εφορία
- Η δημόσια πρόταση της Masdar, η ρευστότητα 220 εκατ. ευρώ και η μετοχή της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ
- Ποιοι παίζουν για ΠτΔ, η εμπιστοσύνη στα ΕΛΠΕ, το bid της Masdar και η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, οι δύο εφοπλιστές και το bad-mouth, ο καταδικασμένος Σταύρος Τάκη, οι δωρεές του Δένδια, το καλό mood του Νικολάου και της Χρυσής Β, και η παρακολούθηση της πλατινομαλλούσας