Η ναυτιλιακή Dorian LPG του Γιάννη Χατζηπατέρα εκτιμάται ότι είναι η εταιρεία που επικράτησε στον πολυαναμενόμενο διαγωνισμό του κρατικού νορβηγικού ενεργειακού κολοσσού Equinor για ένα πλοίο VLGC, και μάλιστα σε αρκετά καλή τιμή.

Σύμφωνα με πηγές τις αγοράς, το πλοίο Concorde (χωρητικότητας 84.000 cbm, κατασκευής 2015) της Dorian LPG ναυλώθηκε για τρία χρόνια από την Equinor έναντι 870.000 δολαρίων το μήνα, ή περίπου 29.000 δολάρια ημερησίως.

Αν επιβεβαιωθούν τα ποσά αυτά για τη ναύλωση, η οποία θα ξεκινήσει στις αρχές του 2019, είναι ανώτερα από τις γενικές εκτιμήσεις της αγοράς, καθώς σε έρευνα του Bloomberg οι τιμές spot για πλοία VLGC θα διαμορφωθούν κατά μέσο όρο στα 24.000 δολάρια ημερησίως το 2019 και στα 27.250 δολάρια ημερησίως το 2020, ενώ τα αντίστοιχα νούμερα που δίνει η Pareto Securities είναι 22.500 δολάρια και 27.500 δολάρια.

Αναλυτές της Pareto Securities έκαναν λόγο για μία θετική συμφωνία για την Dorian και χαρακτήρισαν “πολύ ελκυστικές” τις μετοχές της εταιρείας, μετά και την πρόσφατη ανάκαμψη στην αγορά LPG, σύμφωνα με το Tradewinds.

Ο δείκτης Baltic LPG Index για τη διαδρομή Μέση Ανατολή – Ιαπωνία έκλεισε την Τετάρτη στους 43 τόνους ανά δολάριο, κάτω από το πρόσφατο υψηλό των 48 δολαρίων, αλλά ανεβασμένις κατά 38,4% από την αρχή του χρόνου.

Σημειώνεται ότι η Dorian LPG είναι η εταιρεία με τον δεύτερο μεγαλύτερο στόλο VLGCs στον κόσμο με 22 πλοία, εκ των οποίων τα 19 είναι οικολογικά.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Νέα «υπομνήματα» από την αμερικανική Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς σε Έλληνα εφοπλιστή για τα deals με την Kalani

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Πώς ο Γ. Οικονόμου θα βάλει στην τσέπη 134 εκατ. δολάρια από το μεγάλο deal της Ocean Rig

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ:   Αtlantic Bulk Carries: H νέα κίνηση της οικογένειας Κουμάνταρου