ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Όπως εξηγεί ο αναλυτής Mike Webber, η αγορά των πλοίων LPG σταδιακά έχει συνέλθει από τις υπερβολικά πολλές κατασκευές πλοίων μεταξύ 2013 και 2015, που είχαν ωθήσει τις τιμές σε χαμηλότερα επίπεδα, και οι ικανοποιητικές τιμές ναύλωσης, οι ροές ρευστότητας και οι αξίες των πλοίων δημιουργούν «ελκυστικές προτάσεις αξίας» για μεγάλους παίκτες όπως η Dorian LPG και μεσαίες εταιρείες όπως η Navigator.
«Αν και οι τιμές ναύλωσης και τα επίπεδα απασχόλησης έχουν ήδη δείξει σημεία ζωής διαμέσου του 2019, ο παράγοντας που πραγματικά μας φέρνει πίσω στην αγορά (μετά από τέσσερα και πλέον χρόνια στο περιθώριο) είναι το αναζωογονημένο μομέντουμ στις εξαγωγές και τα project αμερικανικού NGS», αναφέρει σε έκθεσή του ο Webber, σύμφωνα με το TradeWinds.
Οι τιμές ναύλωσης VLGCs έχουν ανακάμψει και πλέον κινούνται πάνω από τα 50.000 δολάρια ημερησίως το τελευταίο τρίμηνο, πολύ πάνω από τα επίπεδα των 18.000 δολαρίων ημερησίως που είχαν καταγραφεί μεταξύ 2016 και 2018. Ανάκαμψη έχουν παρουσιάσει και οι τιμές των πλοίων τύπου VLGC, με ένα πλοίο 5ετίας να αξίζει σήμερα 61 έως 64 εκατ. δολάρια, σύμφωνα με τον Webber.
«Παρόλες αυτές τις πρώιμες μεταβολές στις τιμές και τις αξίες των πλοίων, η Dorian LPG και η Navigator εξακολουθούν να διαπραγματεύονται 36% και 20% κάτω από τις καθαρές αξίες των assets τους στο μέσο του κύκλου», επισημαίνει ο αναλυτής της Wells Fargo Securities.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- ΑΔΜΗΕ: Διαγωνισμός για την ηλεκτρική διασύνδεση Κορίνθου – Κω
- Γεύμα με McDonald’s εν πτήσει για Τραμπ, Μασκ και Κένεντι – «Ξαναδίνουμε στην Αμερική την υγεία της από αύριο»
- Νικήτας Κακλαμάνης: Δεν υπάρχουν φυγόκεντρες τάσεις στη ΝΔ – Λάθος κίνηση ένα κόμμα Σαμαρά
- Αυτή είναι η Οδηγία CSRD που αλλάζει τη λειτουργία των επιχειρήσεων