ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Τα μεγάλα σχέδια της Intralot, το παρασκήνιο για τη ΔΕΠΑ, οι νέες business του Λου Κολλάκη, έτοιμος ο Φέσσας, οι αλλαγές του Νεμπή, τα νέα πλοία του Προκοπίου, το κάλεσμα της Μήτση, οι περιπέτειες της πλατινομαλλούσας σε Βουλιαγμένη – Λεγρενά και ο ΧΧ
Τη διετή ναύλωση ενός εκ των VLCCs που έχει στο στόλο της συμφώνησε η ελληνική ναυτιλιακή εταιρεία Chandris Hellas, της οποίας ηγείται ο Έλληνας εφοπλιστής Γιάννης Χανδρής.
Σύμφωνα με ναυλομεσιτικές πηγές που επικαλείται το tradewinds, η ναυτιλιακή ήρθε σε συμφωνία με την Petroineos Trading για τη διετή χρονοναύλωση του tanker Australis (χωρητικότητας 299.095-dwt και κατασκευής 2003) έναντι 20.000 δολαρίων την ημέρα.
Σημειώνεται πως το συγκεκριμένο deal αφορά την χρήση του πλοίου ως «αποθήκη» πετρελαίου (storage charter), κάτι που σημαίνει πως δεν θα ταξιδεύει, εξοικονομώντας με τον τρόπο αυτό τα κόστη ταξιδιού.
Η ναύλωση έρχεται σε ένα σημείο όπου οι δείκτες στην spot αγορά -στον τομέα των VLCCs- ανεβαίνουν.
Ο κ. Χανδρής είχε αγόρασει το δεξαμενόπλοιο από την νορβηγική ναυτιλιακή εταιρεία του John Fredriksen για ένα ποσό που έφτασε τα 75 εκατ. δολάρια το 2003.
Στο στόλο της εταιρείας υπάρχουν εννέα tankers εκ των οποίων τα τέσσερα είναι VLCCs.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Θ. Βενιάμης: Ορόσημο η απόφαση του IMO για τη μείωση των ρύπων
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Β. Μαρινάκης: H νέα επενδυτική κίνηση του εφοπλιστή. Όλο το παρασκήνιο
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Ντ. Οικονόμου: Κινήσεις αναδιάρθρωσης του στόλου της Omicron Ship Management
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Εισαγγελική παρέμβαση στη Θεσσαλονίκη: Ανάγκασαν μαθητή να πιει «ποτό» με ακαθαρσίες
- Στέφανος Κασσελάκης: Στις αρχές της νέας χρονιάς η Κ.Ο. του Κινήματος Δημοκρατίας
- Μισθοί και ανεργία – Τα δυο μεγάλα στοιχήματα του προϋπολογισμού
- Αυξήσεις στα ναυτιλιακά κόστη το 2025 φέρνει η εφαρμογή κοινοτικών κανονισμών για περιβαλλοντικούς ρύπους