ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το νοτιοκορεάτικο ναυπηγείο Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering Co. ((DSME) ανακοίνωσε ότι προχώρησε σε συμφωνία με τον ισχυρό Έλληνα πλοιοκτήτη για την κατασκευή του πλοίου, το οποίο θα παραδοθεί στην εταιρεία κατά το πρώτο εξάμηνο του 2022. Ωστόσο, δεν αποκάλυψε τους οικονομικούς όρους της συμφωνίας.
Πρόκειται για το πέμπτο πλοίο μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου που παραγγέλνει από τις αρχές του έτους στο συγκεκριμένο ναυπηγείο η Maran Gas, ενώ πληροφορίες αναφέρουν ότι οι δύο πλευρές βρίσκονται σε συζητήσεις για επιπλέον πλοία, αναφέρει η ιστοσελίδα Yonhap News.
Σημειώνεται ότι το ναυπηγείο DSME έχει πετύχει, μέχρι τώρα, ποσοστό 32% ή 2,69 δισ. δολάρια, του ετήσιου στόχου των 8,37 δισ. δολαρίων για το 2019.
Με τη νέα κίνηση ο στόλος LNG της Maran Gas αυξάνεται στα 43 πλοία μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου, εκ των οποίων τα 29 βρίσκονται σε λειτουργία και τα 14 υπό κατασκευή. Σημειώνεται ότι στο βιβλίο παραγγελιών της εταιρείας περιλαμβάνεται και μία πλωτή μονάδα αποθήκευσης και επαναεριοποίησης (FSRU), η οποία θα παραοδθεί το Μάρτιο του 2020.
Υπενθυμίζεται ότι ο Γιάννης Αγγελικούσης προχώρησε στο τέλος Μαρτίου σε συνεργασία με την καταριανή εταιρεία Nakilat, στη δημιουργία νέας κοινοπραξίας, με την ονομασία Global Shipping Co. Η νέα κοινοπραξία θα περιλαμβάνει στο στόλο της τέσσερα από τα πλοία LNG, που έχει ο εφοπλιστής υπό κατασκευή στη Νότιο Κορέα, χωρητικότητας 173.400 cbm, τα οποία θα είναι εξοπλισμένα με τεχνικές προηγμένης τεχνολογίας.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Κυβέρνηση σε Κομισιόν για ηλεκτρικό ρεύμα: Δώστε λύση τώρα ή θα το λύσουμε μόνοι μας -Επιτρέψτε Μηχανισμό Υπερεσόδων
- Καραβίας (Eurobank): Ζητάμε πολιτική σταθερότητα, κίνητρα για επενδύσεις, περισσότερες μεταρρυθμίσεις
- Ελλάκτωρ: Με ακίνητα αξίας 80 εκατ. του Χόλτερμαν εξασφαλίζει ρευστότητα η Reds
- Μάχη για το έργο κυβερνοασφάλειας των συστημάτων του δημοσίου αξίας €100 εκατ. – Ποιοι το διεκδικούν