Συμφωνία μακροχρόνιας ναύλωσης με την Maran Gas Maritime, του εφοπλιστή Γιάννη Αγγελικούση, υπέγραψε η ιαπωνική JERA, ο μεγαλύτερος αγοραστής LNG παγκοσμίως.

H σύμβαση αφορά νεότευκτο πλοίο της ελληνικών συμφερόντων ναυτιλιακής, χωρητικότητας 173,400 cbm, το οποίο βρίσκεται υπό κατασκευή στο νοτιοκορεάτικο ναυπηγείο Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering. Η ναύλωση θα ξεκινήσει στο τέλος του 2019 και θα έχει διάρκεια 12 χρόνια.

Ανάλογη συμφωνία έχει κλείσει η JERA και με τη ναυτιλιακή GasLog Ltd., συμφερόντων του εφοπλιστή  Πήτερ Λιβανού,  για τη ναύλωση του πλοίου HN 2274, χωρητικότητας 180,000 cbm, το οποίο κατασκευάζεται στο ναυπηγείο Samsung Heavy Industries, και θα ναυλωθεί από Απρίλιο του 2020 για 12 χρόνια.

Τα δύο πλοία θα χρησιμοποιηθούν κατά κύριο λόγο για τη μεταφορά υγροποιημένου φυσικού αερίου από τη Freeport LNG Project στο Τέξας, στην οποία συμμετέχει η JERA.

Ο ιαπωνικός κολοσσός της ενέργειας σχεδιάζει να αυξήσει το στόλο του με τα LNG στα 25 πλοία μέχρι το 2025. Στόχος είναι η ανάπτυξη και βελτιστοποίηση των υπηρεσιών μεταφοράς καυσίμων, για την επίτευξη “σταθερού, ανταγωνιστικού και ευέλικτου χαρτοφυλακίου καυσίμων”.

Η  Maran Gas, έχει παραγγείλει  από τις αρχές του 2019 τρία πλοία μεταφοράς LNG στο ναυπηγείο της Νοτίου Κορέας Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering (DSME), τα οποία θα παραλάβει το 2021.

Ωστόσο, σταδιακά από αυτό το μήνα και μέχρι το τέλος του 2021 αναμένεται να παραλάβει συνολικά 12 πλοία μεταφοράς LNG.

Γιάννης Αγγελικούσης (αριστερά)

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ:   Β. Βαρδινογιάννης: Με δύο κινήσεις η Avin International αντικατέστησε παλιό τάνκερ με ένα νεότερο

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:   Α. Φράγκου: Η Navios Acquisition πούλησε πλοίο 19 ετών σε συμφέρουσα τιμή

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ:  Π. Παππάς: Γιατί ακύρωσε η Star Bulk την option για τέσσερα capesizes