ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Σύμφωνα με όσα αναφέρει η ιστοσελίδα Yonhup News, τα πλοία χωρητικότητας 174,000-cubic meter, θα παραδοθούν στην εταιρεία μέχρι το τέλος του 2021 και το κόστος του θα ανέλθει στα 380 εκατ. δολάρια.
Υπενθυμίζεται ότι πριν από λίγες ημέρες, η Maran Gas είχε παραγγείλει στο ίδιο ναυπηγείο ένα ακόμη πλοίο LNG ίδιας χωρητικότητας, το οποίο θα παραλάβει κατά το πρώτο εξάμηνο του 2021, ενώ η τιμή του δεν έγινε γνωστή.
Η Maran Gas από αυτό το μήνα και μέχρι το τέλος του 2021 αναμένεται να παραλάβει 12 πλοία μεταφοράς LNG.
Συνολικά οι εταιρείες του κ. Αγγελικούση έχουν παραγγείλει 104 πλοία στο DSME από το 1994 που ξεκίνησε η συνεργασία τους.
Το γνωστό ναυπηγείο της Νοτίου Κορέας έχει κλείσει από τις αρχές του έτους παραγγελίες ύψους 1,1 δισ. δολαρίων για την κατασκευή εννέα πλοίων, συμπεριλαμβανομένων και έξι πετρελαιοφόρων. Στόχος για το σύνολο του έτους είναι να πετύχει συνολικές παραγγελίες ύψους 8,37 δισ. δολαρίων.
Σημειώνεται ότι το DSME, το δεύτερο μεγαλύτερο ναυπηγείο παγκοσμίως σε επίπεδο παραγγελιών, πρόκειται να συγχωνευθεί με το άλλο μεγάλο ναυπηγείο της Νοτίου Κορέας, το Hyundai Heavy Industries (HHI).
Η συμφωνία, αξίας 2 δισ. δολαρίων, θα υλοποιηθεί με ανταλλαγή μετοχών, ενώ ο νέος όμιλος θα έχει μερίδιο περίπου 20% της αγοράς.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Μαρία Τσάκου: «Το political risk της χώρας παραμένει αποτρεπτικό για επενδύσεις»
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Αχιλλέας και Κωνσταντίνος Κωνσταντακόπουλος: Κυριαρχία σε στεριά και θάλασσα
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Χ. Βαφειάς: Η νέα συνεργασία της StealthGas
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Cenergy: Πωλήσεις 1,26 δισ. στο εννεάμηνο – Στα 3,48 δισ. το ανεκτέλεστο υπόλοιπο παραγγελιών
- Καναδάς: Απετράπη Ιρανικό σχέδιο δολοφονίας πρώην υπουργού
- Η επανάσταση της τεχνητής νοημοσύνης στην ογκολογία
- Gigabit Voucher: Άνοιξε η πλατφόρμα για την απόκτηση ευρυζωνικής σύνδεσης – Δικαιούχοι και οδηγίες