ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Λίγο πριν εκπνεύσει το 2019, ο ισχυρός Έλληνας εφοπλιστής Γιάννης Αγγελικούσης επέστρεψε στο ναυπηγείο Daewoo Shipbuilding and Marine Engineering (DSME) της Νοτίου Κορέας για τρεις νέες παραγγελίες.
Με ανακοίνωση του το DSME γνωστοποίησε ότι εξασφάλισε νέα παραγγελία ύψους 380 εκατ. δολαρίων για την κατασκευή τριών πλοίων. Πρόκειται για ένα πλοίο μεταφοράς LNG χωρητικότητας 174,000 cbm με ημερομηνίας παράδοσης το πρώτο τρίμηνο του 2022 και δύο τάνκερ VLCC χωρητικότητας 318,000 dwt, τα οποία θα παραδοθούν το δεύτερο τρίμηνο του 2021.
Αν και το ναυπηγείο δεν αποκάλυψε το όνομα του αγοραστή, σύμφωνα με το site Asiasis, οι παραγγελίες έχουν γίνει από τις ναυτιλιακές Maran Gas Maritime και Maran Tankers Management, που ανήκουν στον όμιλο Αγγελικούση.
Μετά τη νέα συμφωνία, το βιβλίο παραγγελιών του Έλληνα πλοιοκτήτη στο ναυπηγείο DSME ανέρχεται στα 110 πλοία από το 1994. Σε αυτές περιλαμβάνονται και 12 πλοία μεταφοράς LNG, τα οποία είναι προγραμματισμένο να παραδοθούν μεταξύ του 2020 και 2022, σύμφωνα με τα στοιχεία της VesselsValue.
Κατά το τρέχον έτος η Maran Gas είχε παραγγείλει έξι πλοία LNG, με τελευταία τη συμφωνία του περασμένου Αυγούστου, που αφορούσε την κατασκευή πλοίου χωρητικότητας 174,000-cbm στο ναυπηγείο Okpo του ομίλου DSME, που θα παραλάβει το τελευταίο τρίμηνο του 2021. Τότε οι δύο πλευρές είχαν αποκαλύψει ότι βρίσκονται σε συζητήσεις και για νέες παραγγελίες.
Eκτός από τη δική του ναυτιλιακή, ο κ. Αγγελικούσης δραστηριοποιείται στην αγορά LNG και μέσω συνεργασιών.
Τον περασμένο Μάρτιο, ισχυροποίησε τη σχέση του με την καταριανή εταιρεία Nakilat, δημιουργώντας από κοινού την κοινοπραξία Global Shipping, στην οποία η Nakilat συμμετέχει με ποσοστό 60% και η Maran Ventures του Έλληνα εφοπλιστή με 40%. Η νέα εταιρεία ξεκίνησε τη δραστηριότητα της με τέσσερα νέα πλοία LNG, χωρητικότητας 173,400 cbm.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Λ. Βιλδιρίδη – ΤΕΠ: Παρακολούθηση των εφημεριών σε real time από τον Ιανουάριο του ‘25
- GrePort 2024 (Γιώργος Βαγγέλας και Θάνος Πάλλης): Οι 13 Οργανισμοί Λιμένων είχαν τζίρο 361 εκατ. ευρώ και κέρδη 192 εκατ. ευρώ
- Υπερταμείο: Η «μάχη» Δημητριάδη – Πολίτη και οι 4 ακόμη υποψήφιοι CEO
- Ηλεκτρικό ρεύμα: Ανταγωνισμός για τα σταθερά πελατολόγια- Γιατί το ακριβό πράσινο “πληρώνει” τα μπλε