Στο αγαπημένο του ναυπηγείο Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering (DSME) στράφηκε για μία ακόμη φορά ο ισχυρός εφοπλιστής Γιάννης Αγγελικούσης, ο οποίος υπέγραψε συμφωνία για την κατασκευή ενός ακόμη πλοίου μεταφοράς LNG.

Το νέο πλοίο, χωρητικότητας 174,000-cbm, θα ενισχύσει το στόλο της Maran Gas Maritime και θα παραδοθεί στην εταιρεία κατά το πρώτο εξάμηνο του 2021. Η τιμή του νεότευκτου δεν έχει γίνει γνωστή, στο πλαίσιο της εμπιστευτικότητας της συμφωνίας.

Σημειώνεται ότι το ναυπηγείο DSME έχει ήδη υπογράψει από τις αρχές του έτους συμφωνίες αξίας 740 εκατ. δολαρίων για την κατασκευή επτά πλοίων. Στόχος είναι να εξασφαλίσει νέες παραγγελίες αξίας 8 δισ. δολαρίων το 2019, αυξημένες κατά 10% σε σχέση με το 2018.

H παραγγελία του κ. Αγγελικούση δίνει απάντηση στο ερώτημα που έχει δημιουργηθεί σχετικά με το αν το ναυπηγείο DSME, συνεχίζει να υπογράφει νέα συμβόλαια για παραγγελίες πλοίων εν όψει της συγχώνευσης του με το άλλο ναυπηγείο της Νοτίου Κορέας, το Hyundai Heavy Industries (HHI).

Η συμφωνία ανάμεσα στα δύο ναυπηγεία, αξίας 2 δισ. δολαρίων, θα υλοποιηθεί με ανταλλαγή μετοχών, ενώ μόλις ολοκληρωθεί ο νέος όμιλος θα έχει μερίδιο περίπου 20% της αγοράς. Σημειώνεται ότι το DSME είναι το δεύτερο μεγαλύτερο ναυπηγείο παγκοσμίως σε επίπεδο παραγγελιών.

Σύμφωνα με την ιστοσελίδα του Yonhap News Agency συνολικά οι εταιρείες του κ. Αγγελικούση έχουν παραγγείλει 101 πλοία στο DSME από το 1994, εκ των οποίων τα 85 έχουν παραδοθεί και 16 βρίσκονται υπό κατασκευή στη Νότιο Κορέα.

maran gas coronis αγγελικουσης
Το δεξαμενόπλοιο μεταφοράς LNG “Maran Gas Coronis” της Maran Gas είναι χωρητικότητας 145.000-cbm και κατασκευής του έτους 2007

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ:   Π. Λιβανός: Κέρδη ρεκόρ στο τέταρτο τρίμηνο 2018 για τη GasLog

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:  Μ. Μποδούρογλου: Συμφωνία ναύλωσης σε συμφέρουσα τιμή από την Allseas

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ:  Ποια μεγάλη ναυτιλιακή «έκλεψε» πλοία που διεκδικούσαν ελληνικές εταιρείες