ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Πηγές αναφέρουν ότι πρόκειται για το χωρητικότητας 246,732 dwt πλοίο Zhongte, κατασκευής 1989, το οποίο οδηγήθηκε στα διαλυτήρια.
Η τιμή πώλησης του τοποθετείται από τους ναυλομεσίτες στα 15,4 εκατ. δολάρια, συμπεριλαμβανομένων και 600 τόνων καυσίμων. Το Zhongte δεν χρειάζεται ειδική επιθεώρηση μέχρι το Σεπτέμβριο 2022.
Σημειώνεται ότι η Maran Dry Management κατέχει τρία ακόμη πλοία της συγκεκριμένης κατηγορίας, δηλαδή μεταφοράς μεταλλευμάτων, κατασκευής προ του 2000. Πρόκειται για το χωρητικότητας 277,000-dwt Anangel Shagang (κατασκευής 1992), το χωρητικότητας 260,000-dwt Anangel Haili (κατασκευής 1995) και το χωρητικότητας 276,000-dwt Ore Sudbury (κατασκευής 1991).
Ο γνωστός εφοπλιστής είχε εξαγοράσει το Zhongte, που ονομάζονταν Navix Seibu, από τη ναυτιλιακή Mitsui OSK Lines (MOL) το Δεκέμβριο 2000, έναντι 34,5 εκατ. δολαρίων.
H Maran Dry έχει πουλήσει φέτος δύο ακόμη παλαιάς κατασκευής πλοία της, το χωρητικότητας 172,000-dwt capesize Anangel Destiny (κατασκευής 1999) και το χωρητικότητας 171,100-dwt capesize Anangel Dynasty (κατασκευής 1999), τα οποία εκτιμάται ότι κατέληξαν σε scrap.
Τον Οκτώβριο 2018, ο Γιάννης Αγγελικούσης προχώρησε στην αλλαγή του ονόματος της ναυτιλιακής του Anangel Maritime Services, που δραστηριοποιείται στην αγορά ξηρού φορτίου, σε Maran Dry Management Inc., προκειμένου να συμβαδίζει με τις άλλες εταιρίες του ομίλου, τη Μaran Tankers που διαχειρίζεται το στόλο με τα δεξαμενόπλοια και τη Μaran Gas που ιδρύθηκε το 2003 και περιλαμβάνει το στόλο με τα πλοία μεταφοράς LNG και LPG.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Κυβέρνηση σε Κομισιόν για ηλεκτρικό ρεύμα: Δώστε λύση τώρα ή θα το λύσουμε μόνοι μας -Επιτρέψτε Μηχανισμό Υπερεσόδων
- Καραβίας (Eurobank): Ζητάμε πολιτική σταθερότητα, κίνητρα για επενδύσεις, περισσότερες μεταρρυθμίσεις
- Ελλάκτωρ: Με ακίνητα αξίας 80 εκατ. του Χόλτερμαν εξασφαλίζει ρευστότητα η Reds
- Μάχη για το έργο κυβερνοασφάλειας των συστημάτων του δημοσίου αξίας €100 εκατ. – Ποιοι το διεκδικούν