ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η ελληνική εταιρεία είχε τη δυνατότητα μετατροπής και των δύο νεότευκτων πλοίων που έχει παραγγείλει στα ναυπηγεία DSME. Δεν το έπραξε για το πρώτο FSRU, που πρόκειται να παραλάβει στα τέλη Μαρτίου 2020, αλλά το έκανε για το δεύτερο, το οποίο αναμένεται να παραλάβει ένα χρόνο αργότερα.
Σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, αν και ο Γιάννης Αγγελικούσης πιθανόν να θέλει να ενισχύσει την παρουσία του στην αγορά των FSRU, ίσως να προτιμά να εστιάσει τα άμεσα νεότευκτα πλοία του στην αγορά του LNG, όπου αναμένεται να υπάρξει ανάκαμψη.
Η Maran Gas εμφανιζόταν ως ένα από τα φαβορί για ένα project της αυστραλιανής εταιρείας AGL Energy κοντά στη Μελβούρνη, όμως ο ανταγωνισμός περιγράφεται ως “σκληρός” και η απόφαση αναμένεται αργότερα φέτος, σύμφωνα με το TradeWinds.
Η Maran είναι “καινούργια” στην αγορά των FSRU, καθώς παρήγγειλε το πρώτο της νεότευκτο πλοίο τον Φεβρουάριο του 2017. Διαθέτει ακόμα 35 πλοία LNG, εκ των οποίων τα οκτώ είναι υπό κατασκευή.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Mercuria: Αποκτά το 30% της Aegean Marine Petroleum
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: To deal ελληνικής ναυτιλιακής που δίνει νέα πνοή στην αγορά scrap
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Γ. Οικονόμου: Η DryShips πούλησε ακόμα ένα παλιό panamax
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Χάρης Βαφειάς: Αύξηση κερδών και μείωση εσόδων στο τρίτο τρίμηνο του 2024 για την C3is
- Χρήστος Μεγάλου (Τράπεζα Πειραιώς): Εξετάζουμε το ενδεχόμενο να επενδύσουμε εκτός Ελλάδας – Η χώρα χρειάζεται ισχυρότερες τράπεζες
- Kristina Blahnik: Από την αρχιτεκτονική στην κυριαρχία του Manolo Blahnik και η μυστική συνταγή της επιτυχίας
- Επιτροπή Ανταγωνισμού: Εγκρίθηκε η απόκτηση της Αττικής Οδού από ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ