ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η συμφωνία προβλέπει την κατασκευή ενός πλοίου χωρητικότητας 174,000 cbm και πρόκειται να παραδοθεί στην εταιρεία κατά το τέταρτο τρίμηνο του 2021. Το κόστος της κατασκευής δεν έγινε γνωστό.
Σημειώνεται ότι από τις αρχές του έτους η Μaran Gas έχει πραγματοποιήσει τις έξι από τις επτά συνολικά παραγγελίες που έχουν γίνει στο DMSE για την κατασκευή πλοίων μεταφοράς LNG, ενώ οι δύο πλευρές βρίσκονται σε συζητήσεις και για άλλες αντίστοιχες συμφωνίες.
Με τη συγκεκριμένη παραγγελία, το ναυπηγείο DSME πετυχαίνει το 36% (3 δισ. δολάρια) του ετήσιου στόχου για συνολικές παραγγελίες 8,36 δισ. δολαρίων. Οι μέχρι τώρα συμφωνίες αφορούν στην κατασκευή 17 πλοίων, στα οποία περιλαμβάνονται επτά LNG και επτά VLCC.
Eκτός από τη δική του ναυτιλιακή, ο κ. Αγγελικούσης δραστηριοποιείται στην αγορά LNG και μέσω συνεργασιών.
Τον περασμένο Μάρτιο, ισχυροποίησε τη σχέση του με την καταριανή εταιρεία Nakilat, δημιουργώντας από κοινού την κοινοπραξία Global Shipping, στην οποία η Nakilat συμμετέχει με ποσοστό 60% και η Maran Ventures του Έλληνα εφοπλιστή με 40%. Η νέα εταιρεία ξεκίνησε τη δραστηριότητα της με τέσσερα νέα πλοία LNG, χωρητικότητας 173,400 cbm.
Υπενθυμίζεται ότι ο κ. Αγγελικούσης συνεργάζεται με τη Nakilat από το 2005, όταν δημιούργησαν από κοινού την κοινοπραξία Maran Nakilat Co. Ltd., η οποία ξεκίνησε τη δραστηριότητα της με τέσσερα πλοία και διαθέτει πλέον στόλο με 15 πλοία.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Σωκράτης Φάμελλος: Είναι μια καλή μέρα για τον ΣΥΡΙΖΑ, είναι μια καλή μέρα για την αριστερά
- Τουρισμός: Πανευρωπαϊκή πρωτιά της Ελλάδας στη φορολογία των ξενοδοχείων
- Γιώργος Οικονόμου: Επιμένει για την «άλωση» της Performance με στόχο την Αλίκη Παληού, η οποία «πυροβολεί» στο αδύνατο σημείο του
- Τι μαγειρεύει ο maître Λιβάνιος, τα ραντεβού του Εξάρχου και το ράλι στην Αττικής, τα μυστικά της ΓΕΚ και τα 19 ευρώ, το beef Σταϊκούρα – Ταχιάου, τι θα στηρίξει ο Μηταράκης, και ο καινοτόμος Ρέμος