ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Γνωστός για την προτίμηση του στα νοτιοκορεάτικα ναυπηγεία DSME, ο μεγαλύτερος Έλληνας πλοιοκτήτης υπέγραψε συμφωνία για την κατασκευή ενός πλοίου LNG και μίας πλωτής τερματικής μονάδας αποθήκευσης και αεριοποίησης (FSRU).
To πλοίο μεταφοράς LNG θα είναι χωρητικότητας 173.400 cbm, ενώ και τα δύο νεότευκτα θα παραδοθούν στην ναυτιλιακή Maran Gas το Μάϊο του 2020. Αξίζει να αναφέρουμε ότι ο κ. Αγγελικούσης στήριξε σημαντικά τα ναυπηγεία DSME με νέες παραγγελίες, ακόμη και την περίοδο που αυτά αντιμετώπιζαν σημαντικές οικονομικές δυσκολίες.
O στόλος της Maran Gas αποτελείται από 26 πλοία, ενώ υπάρχουν οκτώ ακόμη που αναμένεται να παραλάβει προσεχώς.
Υπενθυμίζεται ότι στο τέλος Σεπτεμβρίου ο κ. Αγγελικούσης συνδέθηκε και με την παραγγελία τεσσάρων νέων bulkers τύπου newcastlemax, στις κινέζικες γιάρδες Shanghai Waigaoqiao Shipbuilding (SWS). Σύμφωνα με πληροφορίες, το deal που υπέγραψε ο εφοπλιστής αφορούσε δύο φορτηγά πλοία, με option για την κατασκευή ακόμη δύο.
Η συγκεκριμένη παραγγελία αφορούσε την άλλη εταιρία του εφοπλιστή, Anangel Shipping Enterprises, και τα πλοία έχει προγραμματιστεί να παραδοθούν στα τέλη του 2019 ή στις αρχές του 2020.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Β. Βαλέντης: Σχεδόν 5 εκατ. δολάρια μπαίνουν στην Pyxis Tankers από έκδοση νέων μετοχών
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Κινέζοι… νίκησαν τους Έλληνες εφοπλιστές και πήραν τάνκερ σε πλειστηριασμό
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Γ. Προκοπίου: Οι τρεις παράγοντες που οδήγησαν σε πτώση τα κέρδη της Dynagas Partners
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Τα αυγά μειώνουν τη χοληστερόλη, υποστηρίζει νέα μελέτη
- Μητσοτάκης σε εκδήλωση Bloomberg: Η πλειοψηφία μας είναι σταθερή, εκλογές θα γίνουν το 2027
- Βορίδης: Δεν κινδυνεύει η κυβερνητική σταθερότητα μετά τη διαγραφή Σαμαρά
- AEGEAN: Πιστοποίηση του Extra Schengen cip lounge στον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών από την TÜV AUSTRIA