ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η Leth Agencies, που επιβλέπει την κίνηση των πλοίων, ανέφερε ότι το πλοίο σταμάτησε στα αβαθή κοντά στην πόλη Καντάρα, στην επαρχία Ισμαηλίας στο κανάλι του Σουέζ.
Το πλοίο μετέφερε σιτηρά από τη Μαύρη Θάλασσα σύμφωνα με το πρόγραμμα επισιτισμού του ΟΗΕ και είχε φορτώσει καλαμπόκι από την Ουκρανία με προορισμό την Κίνα.
Το bulker ανήκει στην Target Marine του εφοπλιστή Αντώνη Κομνηνού. Δεν υπάρχουν ακόμη πληροφορίες για την έκταση της προσάραξης και τις επιπτώσεις της στην κυκλοφορία μέσω του καναλιού.
Οι αξιωματούχοι δεν έδωσαν λεπτομέρειες σχετικά με το τι προκάλεσε την προσάραξη, ωστόσο, την Κυριακή υπήρξε κακοκαιρία στην περιοχή, αναφέρει το Associated Press.
Εκπρόσωπος της Αρχής του Καναλιού αρνήθηκε να σχολιάσει, λέγοντας ότι θα υπάρξει αργότερα επίσημη δήλωση.
Το Glory δεν είναι το πρώτο πλοίο που προσάραξε στο κρίσιμο αυτό πέρασμα.
Υπενθυμίζεται ότι το υπό σημαία Παναμά Ever Given, ένα τεράστιο πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, “κόλλησε” στο κανάλι του Σουέζ τον Μάρτιο του 2021, εμποδίζοντας τη διέλευση των πλοίων από αυτό για έξι ημέρες και δημιουργώντας κυκλοφοριακό κομφούζιο στην περιοχή.
Διαβάστε ακόμη:
Ναυπηγεία Σκαραμαγκά: Στην τελική ευθεία για να πληρωθούν οι εργαζόμενοι τα €126 εκατ. – Μέχρι 17/1 η συγκέντρωση των πληρεξούσιων
Ρεκόρ διέλευσης πλοίων από την Διώρυγα του Σουέζ – 23.000 πλοία και έσοδα 8 δισ. δολάρια
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- COP29: Η συμφωνία για το Κλίμα ορίζει να αντληθούν 250 δισεκ. δολάρια από τις πλούσιες χώρες
- ΑΣΙΓΑΣΤΟΣ ΑΣΥΡΜΑΤΟΣ «Για να μπορέσουμε κάποια στιγμή να ζήσουμε όλοι ελεύθεροι»
- Τζιτζικώστας: Κοινό μας όραμα μια καλύτερη Ευρώπη που θα βρίσκεται πιο κοντά στους πολίτες της
- Collector’s Fever: Η Aimé Leon Dore αποκαλύπτει την Porsche Bespoke 993 Turbo