ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Οι πληροφορίες που κυκλοφορούν στην αγορά κάνουν λόγο για μία συμφωνία της τάξεως των 43.500 δολαρίων ημερησίως για την τριετή ναύλωση του πλοίου Maria P Lemos (χωρητικότητας 319.000 dwt, κατασκευής 2018), το οποίο διαθέτει scrubbers, από τη Mercuria.
Σύμφωνα με τη Fearnleys, η μέση τιμή σήμερα για την τριετή ναύλωση ενός VLCC ανέρχεται στα 37.500 δολάρια ημερησίως, ενώ η Clarksons παρατηρεί πως οι τιμές ναύλωσης των VLCCs δεν έχουν ξεπεράσει τα 40.000 δολάρια ημερησίως από τον Ιανουάριο του 2016.
Η περίπτωση του Maria P Lemos επιβεβαιώνει τις εκτιμήσεις για αυξημένη ζήτηση τάνκερ, με ναυλωτές να αναζητούν κάθε τύπο τάνκερ για μεγαλύτερες περιόδους και σε πιο ελκυστικές τιμές, εν όψει της ενεργοποίησης των νέων κανονισμών του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού για τις εκπομπές ρύπων από την 1η Ιανουαρίου 2020, που ορισμένοι θεωρούν πως θα πυροδοτήσει έναν μεγάλο κύκλο ανάπτυξης για την αγορά των τάνκερ.
Η Enesel είχε παραγγείλει τον Φεβρουάριο του 2017 τέσσερα πλοία από τα ναυπηγεία Hyundai Heavy Industries έναντι 83 εκατομμυρίων δολαρίων το καθένα (ήδη έχουν παραδοθεί τα τρία εξ αυτών). Σήμερα τα πλοία αυτά εκτιμάται ότι αξίζουν περί τα 94-95 εκατομμύρια δολάρια.
Εξάλλου, πρόσφατα σύμφωνα με το TradeWinds η Enesel διπλασίασε τις παραγγελίες της για πλοία suezmax στα ναυπηγεία Daehan, ενεργοποιώντας την οψιόν για δύο ακόμα πλοία που προέβλεπε η συμφωνία της με τα ναυπηγεία.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Κυβέρνηση σε Κομισιόν για ηλεκτρικό ρεύμα: Δώστε λύση τώρα ή θα το λύσουμε μόνοι μας -Επιτρέψτε Μηχανισμό Υπερεσόδων
- Καραβίας (Eurobank): Ζητάμε πολιτική σταθερότητα, κίνητρα για επενδύσεις, περισσότερες μεταρρυθμίσεις
- Ελλάκτωρ: Με ακίνητα αξίας 80 εκατ. του Χόλτερμαν εξασφαλίζει ρευστότητα η Reds
- Μάχη για το έργο κυβερνοασφάλειας των συστημάτων του δημοσίου αξίας €100 εκατ. – Ποιοι το διεκδικούν