ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Ο λόγος για το tanker Spyros (χωρητικότητας 319.247-dwt και κατασκευής 2007) το οποίο πωλήθηκε, σύμφωνα με πληροφορίες, έναντι 34,65 εκατομμυρίων δολαρίων στη ναυτιλιακή εταιρεία Aeolos Management της οικογένειας Εμπειρίκου.
Πάντως η Enesel SA δεν θα μείνει για πολύ καιρό χωρίς VLCCs στον στόλο της καθώς, όπως είχε γράψει το mononews.gr, η εταιρεία είχε παραγγείλει τον Φεβρουάριο του 2017 από τα ναυπηγεία Hyundai Heavy Industries (HHI) δύο νέα VLCCs με options για την κατασκευή ακόμη δύο.
Πέρυσι τον Μάιο έκανε χρήση της πρώτης option και τον Δεκέμβριο του 2017 επέστρεψε στις νοτιοκορεάτικες γιάρδες για να ασκήσει τη δεύτερη και τελευταία option, προσθέτοντας έτσι 4 νεότευκτα VLCC tankers στον στόλο της.
Το πρώτο από τα tankers αναμένεται να παραληφθεί από τη ναυτιλιακή τον Ιούλιο του 2018, ενώ τον Οκτώβριο και τον Νοέμβριο του ίδιου έτους θα ακολουθήσουν ακόμη δύο. Το τελευταίο VLCC θα μπει στον στόλο της εταιρείας τον Σεπτέμβριο του 2019.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Γ. Προκοπίου: Γιατί η Moody’s υποβαθμίζει το outlook της Dynagas
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Γ. Αλαφούζος: Δυναμικό come back στα μεγάλα τάνκερ
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Ισμήνη Παναγιωτίδη: Νέα super αγορά από την Pavimar
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Κυβέρνηση σε Κομισιόν για ηλεκτρικό ρεύμα: Δώστε λύση τώρα ή θα το λύσουμε μόνοι μας -Επιτρέψτε Μηχανισμό Υπερεσόδων
- Καραβίας (Eurobank): Ζητάμε πολιτική σταθερότητα, κίνητρα για επενδύσεις, περισσότερες μεταρρυθμίσεις
- Ελλάκτωρ: Με ακίνητα αξίας 80 εκατ. του Χόλτερμαν εξασφαλίζει ρευστότητα η Reds
- Μάχη για το έργο κυβερνοασφάλειας των συστημάτων του δημοσίου αξίας €100 εκατ. – Ποιοι το διεκδικούν