Στη ναύλωση του παλαιότερου τάνκερ που διαθέτει στο στόλο της προχώρησε η ναυτιλιακή Aeolos Management, συμφερόντων του εφοπλιστή Φίλιπ Εμπειρίκου.

Συγκεκριμένα, ο γνωστός πλοιοκτήτης έκλεισε συμφωνία με την εταιρία IndianOil για τη ναύλωση του πλοίου χωρητικότητας 298,000-dwt Chryssi, το οποίο κατασκευάστηκε το 2000, για ένα έτος.

Πληροφορίες αναφέρουν ότι τα ημερήσια ναύλα για το πλοίο ανέρχονται σε 18.750 δολ.

Σημειώνεται ότι η Aeolos αγόρασε το πλοίο, το οποίο ονομάζονταν Saga Unity, έναντι 29,4 εκατ. δολ., τον Οκτώβριο 2011.

Τον περασμένο Φεβρουάριο, η ναυτιλιακή πούλησε για διάλυση ένα παρόμοιο πλοίο, το χωρητικότας 284,000-dwt Eros, κατασκευής 2000.

Κατά το τελευταίο δεκάμηνο βρίσκεται σε εξέλιξη το πρόγραμμα ανανέωσης του στόλου της Aeolos Management. Πρόσφατα προχώρησε, σύμφωνα με πληροφορίες στην εξαγορά του VLCC χωρητικότητας 300,000-dwt, Kai-Ei (κατασκευής 2004) από την ιαπωνική εταιρία Kyoei Tanker, έναντι 23,8 εκατ. δολ.

Στο τέλος Αυγούστου 2018, η Aeolos απέκτησε το πλοίο Gloric, χωρητικότητας 298,000-dwt και κατασκευής 2006, το οποίο εξαγόρασε από την επίσης ελληνικών συμφερόντων εταιρία, CM Lemos, στην τιμή των 33,3 εκατ. δολ.

Τον περασμένο Μάιο η εταιρία εξαγόρασε από τη ναυτιλιακή Enesel Shipping, των Φίλιππου και Αντώνη Λαιμού, το VLCC Spyros (χωρητικότητας 319.247-dwt και κατασκευής 2007) έναντι 34,6 εκατομμυρίων δολαρίων. Το πλοίο μετονομάστηκε σε Kassos I.

Τέλος, η Aeolos Management απέκτησε ένα ακόμη VLCC τον Ιούλιο 2018, το χωρητικότητας 309,000-dwt πλοίο Bright Harmony (κατασκευής 2009), που εξαγόρασε από την Nissen Kaiun, έναντι 41 εκατ. δολ. Tο πλοίο μετονομάστηκε σε Serifos.

ναυτιλία

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Γιατί η A. Φράγκου προχωρά σε συγχώνευση των Navios Acquisition και Navios Midstream

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Π. Παππάς: Εξασφάλισε δάνειο για την αναβάθμιση των πλοίων της η Star Bulk

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ:   Γιατί οι ισχυροί Έλληνες εφοπλιστές στέλνουν τα τάνκερ τους στα διαλυτήρια. Οι τελευταίες κινήσεις