ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η εταιρεία συμφερόντων του Μάριου Ηλιόπουλου και η Hellenic Seaways θα αναλάβουν την εξυπηρέτηση των άγονων νησιών του Αιγαίου. Ο υπουργός Εμπορικής Ναυτιλίας Γιάννης Πλακιωτάκης υπέγραψε τα πρακτικά των σχετικών διαγωνισμών για τις διετούς διάρκειας συμβάσεις.
Αναλυτικότερα:
Τη γραμμή, Σύρος, Τήνος, Άνδρος, Κάρυστος ή Μαρμάρι και επιστροφή με 10.400 ευρώ ανά δρομολόγιο θα γίνεται με το πλοίο “Σούπερράνερ Τζέτ” της εταιρείας “ΝΕ Κιάρα” του Μάριου Ηλιόπουλου.
Τη γραμμή, Σύρος, Κύθνος, Κέα, Λαύριο με επιστροφή θα γίνεται με το πλοίο “Σούπερ ράνερ Τζέτ” με 10.470 ευρώ.
Τη γραμμή, Σύρος Πάρος, Νάξος, Δονούσα, Αιγιάλη, Κατάπολα, Κουφονήσι, Σχοινούσα, Ηρακλειά, Νάξος, Πάρος, Σύρος, θα γίνεται με το πλοίο με επιστροφή “Σούπερ ράνερ Τζέτ” με 18.085 ευρώ.
Τη γραμμή, Σύρος, Πάρος, Νάξος, Φολέγανδρο, Σίκινο, Ίος, Θηρασιά, Θήρα, Ανάφη και επιστροφή θα εξυπηρετεί το “Σούπερράνερ Τζετ” με 21.510 ευρώ.
Τη γραμμή, Σύρος, Τήνος, Άνδρος, και επιστροφή με το πλοίο “Άρτεμις” της Hellenic Seaways με 6.521 το δρομολόγιο.
Τη γραμμή, Σύρος, Κύθνος, Κέα, Λαύριο με επιστροφή θα γίνεται με το πλοίο “Άρτεμις” με 10.631 ευρώ το δρομολόγιο.
Διαβάστε επίσης:
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Ένωση Ασθενών Ελλάδας – Έρευνα του ΟΟΣΑ: Ανεπαρκής η εμπειρία στην πρωτοβάθμια φροντίδα, τι πρέπει να γίνει
- Πέτρος Μάρκαρης: Τον «πόνο δεν τον καλμάρεις με ασπιρίνες»
- Eurobank: Τι ψάχνει ο Κώστας Βασιλείου στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα
- Γερμανία: Πώς λειτουργεί το γερμανικό εκλογικό σύστημα και ποια τα σενάρια μετά τις εκλογές της Κυριακής
