ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Οι οψιόν αυτές αποτελούν μέρος της συμφωνίας της GoodBulk με την CarVal Investors τον περασμένο Οκτώβριο, η οποία αφορούσε σε συνολικά 13 capesizes. Τα επτά από αυτά τα πλοία έχουν ήδη αποκτηθεί από την GoodBulk, η οποία τώρα θα αποκτήσει και τα άλλα έξι, χρηματοδοτώντας το εγχείρημα αυτό με έναν συνδυασμό ρευστού, δανεισμού και έκδοσης νέων μετοχών αξίας 80,4 εκατομμυρίων δολαρίων.
Τα έξι επιπλέον πλοία αναμένεται να παραδοθούν στην GoodBulk μέσα στο πρώτο τρίμηνο του 2018, με τον στόλο της εταιρείας να επεκτείνεται στα 25 πλοία (22 capesizes, δύο supramaxes και ένα panamax). Σημειωτέον ότι μετά το τέλος της διαδικασίας αυτής, τα funds που διαχειρίζεται η CarVal Investors θα αποτελούν τον μεγαλύτερο μέτοχο της GoodBulk.
Αξίζει να σημειωθεί ότι ο John Michael Radziwill έχει ελληνική καταγωγή από την πλευρά της μητέρας του, καθώς είναι εγγονός του Γιάννη Μ. Καρρά και πρώτος ξάδελφος του εφοπλιστή Πήτερ Λιβανού. Μάλιστα, στα Greek Shipping Awards των Lloyd’s List τιμήθηκε φέτος με το βραβείο Greek Shipping Newsmaker of the Year.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Συμφωνία-μαμούθ στην ναυτιλία! Η Euronav εξαγόρασε τη Gener8 του Π. Γεωργιόπουλου
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Γ. Προκοπίου: Έτσι ισχυροποιεί τη θέση της Dynagas Partners στην αγορά LNG
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Συμεών Παληός: Νέα στρατηγικά deals για τον εφοπλιστή
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Μιχάλης Σιαμίδης στο mononews: Κάθε επιχείρηση πρέπει να χτίσει το δικό της επιχειρηματικό μοντέλο
- Τι θα εισφέρει η Μπάρμπα Στάθης στην Ideal Holdings
- OΠΑΠ: Γιατί η αγορά περιμένει ότι θα σπάσει το φράγμα των 770 εκατ. ευρώ EBITDA φέτος
- Αρ. Παντελιάδης (ΕΣΕ): Οι τιμές στα σούπερ μάρκετ δεν θα επιστρέψουν ποτέ στα προ 3ετίας επίπεδα