ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η εταιρεία επέτυχε να ναυλώσει το capesize Boston που κατασκευάστηκε το 2007 στην Aquavita International με ημερήσιο ναύλο 20.500 δολαρίων, ενώ η προηγούμενη απασχόλησή του με τη Richland Bulk ήταν στα 13.000 δολάρια την ημέρα.
Νωρίτερα αυτόν το μήνα, η εταιρεία διόρθωσε το ναύλο του Electra, που είναι ναυπήγησης του 2013 και ενός Capesize που κατασκευάστηκε το 2010.
Η Diana διαχειρίζεται σήμερα έναν στόλο 35 bulker, συμπεριλαμβανομένου ενός capesize που θα παραδώσει στο spinoff της, την OceanPal, το οποίο η εταιρεία συμφώνησε να πουλήσει για 22 εκατομμύρια δολάρια.
Διαβάστε επίσης:
Δυναμικά σε όλα τα επίπεδα ξεκίνησε το 2022 για το Λιμάνι του Λαυρίου
Λύθηκε το πρόβλημα της ακτοπλοϊκής σύνδεσης Κάσου – Καρπάθου
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- ΖΙΜ: Κερδοφορία 1,13 δισ. δολάρια για το γ’ τρίμηνο – Ναυπηγεί 46 πλοία κοντέινερ
- Σούπερ μάρκετ: Τι μένει στα ταμεία τους από τον τζίρο των 12,3 δις
- Ο Γιώργος και Μάριος Γιαλόζογλου πούλησαν πλοίο με κέρδος 7,6 εκατ. δολάρια – Αγόρασαν και δεύτερο ακτοπλοϊκό
- ΕΛΓΑ: Σήμερα πληρώνονται οι ενστάσεις των 4 τελευταίων ετών – Αφορούν 2.400 δικαιούχους