ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το πρώτο τους ναυπηγικό συμβόλαιο στον τομέα των VLCCs για το 2018, σύμφωνα με το οποίο θα «χτίσουν» τρία μεγάλα δεξαμενόπλοια, ανακοίνωσαν τα νοτιοκορεάτικα ναυπηγεία DSME. Παρ’ όλα αυτά, ερωτηματικό παραμένει ποιος είναι ο εφοπλιστής που έδωσε την παραγγελία για τα τρία VLCCs, καθώς τα ναυπηγεία δεν έχουν γνωστοποιήσει την ταυτότητά του, παρά μόνο το ότι προέρχεται από την Ευρώπη και πως τα πλοία θα παραδοθούν εντός του 2020.
Επίσης άγνωστο είναι και το ποσό που θα δώσουν οι αγοραστές για την κατασκευή των tankers.
Στο σημείο αυτό αξίζει να σημειώσουμε πως η τελευταία παραγγελία που έγινε στις νοτιοκορεάτικες γιάρδες και αφορά VLCCs ήταν από την Aeolos Management συμφερόντων του Έλληνα εφοπλιστή Φίλιππου Εμπειρίκου, στα τέλη του 2017.
Ο κ. Εμπειρίκος είχε συμφωνήσει με τα ναυπηγεία για το «χτίσιμο» ενός δεξαμενόπλοιου χωρητικότητας 318.000-dwt, το οποίο θα είναι, εφόσον το deal οριστικοποιηθεί, το πρώτο νεότευκτο πλοίο της εταιρείας από το 1999.
Οπότε ανοικτό παραμένει το ενδεχόμενο ο Ευρωπαίος εφοπλιστής που αναφέρουν από τα DSME να είναι ο Φίλιππος Εμπειρίκος.
Μέχρι στιγμής τα ναυπηγεία της Νότιας Κορέας έχουν εξασφαλίσει τέσσερις παραγγελίες για την κατασκευή τεσσάρων LNG carriers.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Γ. Οικονόμου: Αυξημένα έσοδα και συρρίκνωση ζημιών για τη Dryship
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Δ. Βερνίκος: H Vernicos Tugs & Salvage υποδέχθηκε το Cosco Taurus
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Γ. Καραγεώργης: 15 εκατ. δολάρια κόστισε το πρώτο capesize της Times Navigation
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Η Κεραμέως και η επιστροφή των πτυχιούχων
- Απίστευτο: Το 0,2% των οφειλετών χρωστάει 83 δις! – Σχεδόν 6 στα 10 ευρώ είναι απλήρωτες οφειλές στην εφορία
- Η δημόσια πρόταση της Masdar, η ρευστότητα 220 εκατ. ευρώ και η μετοχή της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ
- Ποιοι παίζουν για ΠτΔ, η εμπιστοσύνη στα ΕΛΠΕ, το bid της Masdar και η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, οι δύο εφοπλιστές και το bad-mouth, ο καταδικασμένος Σταύρος Τάκη, οι δωρεές του Δένδια, το καλό mood του Νικολάου και της Χρυσής Β, και η παρακολούθηση της πλατινομαλλούσας