ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Επίσης άγνωστο είναι και το ποσό που θα δώσουν οι αγοραστές για την κατασκευή των tankers.
Στο σημείο αυτό αξίζει να σημειώσουμε πως η τελευταία παραγγελία που έγινε στις νοτιοκορεάτικες γιάρδες και αφορά VLCCs ήταν από την Aeolos Management συμφερόντων του Έλληνα εφοπλιστή Φίλιππου Εμπειρίκου, στα τέλη του 2017.
Ο κ. Εμπειρίκος είχε συμφωνήσει με τα ναυπηγεία για το «χτίσιμο» ενός δεξαμενόπλοιου χωρητικότητας 318.000-dwt, το οποίο θα είναι, εφόσον το deal οριστικοποιηθεί, το πρώτο νεότευκτο πλοίο της εταιρείας από το 1999.
Οπότε ανοικτό παραμένει το ενδεχόμενο ο Ευρωπαίος εφοπλιστής που αναφέρουν από τα DSME να είναι ο Φίλιππος Εμπειρίκος.
Μέχρι στιγμής τα ναυπηγεία της Νότιας Κορέας έχουν εξασφαλίσει τέσσερις παραγγελίες για την κατασκευή τεσσάρων LNG carriers.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Γ. Οικονόμου: Αυξημένα έσοδα και συρρίκνωση ζημιών για τη Dryship
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Δ. Βερνίκος: H Vernicos Tugs & Salvage υποδέχθηκε το Cosco Taurus
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Γ. Καραγεώργης: 15 εκατ. δολάρια κόστισε το πρώτο capesize της Times Navigation
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- «Μπλόκο» Στουρνάρα στο σχέδιο των τραπεζών για το νέο IRIS
- Άμεση ανάλυση: Τι συμβαίνει με τις μετοχές των ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και Eurobank, τον χρυσό και το πετρέλαιο
- O Σαμαράς, οι μετοχές, το ΜΜ και ο Ηλιάδης, ο «Τρελαντώνης» και οι 6, η BSB στο ΧΑ, ο Κούστας και η ηθοποιός της βιντεοκασέτας, η απαίτηση του pirouetter, τι λέει η EDISON για τα media και η συγκίνηση του Χατζηδάκη
- Έξι ναυτιλιακές εταιρείες έχουν ρευστότητα 2, 5 δισ. δολάρια και πέντε εξασφαλισμένα έσοδα 14,65 δισ. δολάρια!