ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η Korea Shipbuilding & Offshore Engineering Co. (KSOE) ανακοίνωσε χθες ότι έλαβε παραγγελίες για ναυπήγηση πλοίων συνολικής αξίας 1,67 τρισεκατομμυρίων γουόν ή 1,39 δισεκατομμύρια δολάρια.
Η Korea Shipbuilding επίσης γνωστοποίησε ότι συμφώνησε με ένα πλοιοκτήτη με έδρα την Ευρώπη – ενδέχεται να είναι και Έλληνας εφοπλιστής – για να ναυπηγήσει έξι πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων μήκους 15.000 ισοδύναμων μονάδων (TEU) που θα κινείται με υγροποιημένο φυσικό αέριο.
Τα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων θα παραδοθούν σταδιακά στον πελάτη από το πρώτο εξάμηνο του 2024. Με άλλες συμφωνίες, η εταιρεία ανακοίνωσε ότι θα κατασκευάσει ένα πλοίο LNG για έναν Ασιάτη εφοπλιστή, με την παράδοση να έχει προγραμματιστεί για το δεύτερο εξάμηνο του 2024.
Θα ναυπηγήσει επίσης τρία πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων για έναν πελάτη, που δεν κατονομάστηκε, με την παράδοση να ορίζεται το δεύτερο εξάμηνο του 2023.
Το Ναυπηγείο της Κορέας δεν ανέφερε τις τιμές ανά πλοίο. Όμως, η Korea Shipbuilding στοχεύει να κερδίσει εφέτος παραγγελίες αξίας 17,4 δισεκατομμυρίων δολαρίων, που είναι υψηλότερες από τον περσινό στόχο των 14,9 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Το 2021, ωστόσο, είχε παραγγελίες αξίας 22,8 δισεκατομμυρίων δολαρίων.
Η KSOE είναι η μεγαλύτερη Ναυπηγική εταιρεία στον κόσμο, που διαθέτει τις θυγατρικές εταιρείες Hyundai Heavy Industries Co., Hyundai Mipo Dockyard Co. και Hyundai Samho Heavy Industries Co.
Διαβάστε επίσης:
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Η Κεραμέως και η επιστροφή των πτυχιούχων
- Απίστευτο: Το 0,2% των οφειλετών χρωστάει 83 δις! – Σχεδόν 6 στα 10 ευρώ είναι απλήρωτες οφειλές στην εφορία
- Η δημόσια πρόταση της Masdar, η ρευστότητα 220 εκατ. ευρώ και η μετοχή της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ
- Ποιοι παίζουν για ΠτΔ, η εμπιστοσύνη στα ΕΛΠΕ, το bid της Masdar και η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, οι δύο εφοπλιστές και το bad-mouth, ο καταδικασμένος Σταύρος Τάκη, οι δωρεές του Δένδια, το καλό mood του Νικολάου και της Χρυσής Β, και η παρακολούθηση της πλατινομαλλούσας