ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Στην πώληση των δύο τελευταίων τάνκερ τύπου MR1 του στόλου της προχώρησε η ναυτιλιακή Top Ships, συμφερόντων του εφοπλιστή Ευάγγελου Πιστιόλη.
Όπως ανακοίνωσε η εταιρεία, πρόκειται για τα πλοία Eco Fleet και Eco Revolution, χωρητικότητας 39,208 dwt, κατασκευής 2015 και 2016 αντίστοιχα.
Το όνομα του αγοραστή δεν έγινε γνωστό, ωστόσο, τα δεξαμενόπλοια θα παραδοθούν στο νέο ιδιοκτήτη εντός του Ιανουαρίου.
Η Top Ships δεν αποκάλυψε το τίμημα της συναλλαγής,ωστόσο, σύμφωνα με τη VesselsValue, η αξία του Eco Fleet κυμαίνεται στα 28,5 εκατ. δολάρια και του Eco Revolution στα 26,37 εκατ. δολάρια.
Η κίνηση αυτή πραγματοποιείται σχεδόν δύο εβδομάδες μετά την εξαγορά από την Top Ships δύο τάνκερ MR2, τα οποία ανήκαν σε εταιρείες συμφερόντων του διευθύνοντος συμβούλου της Ευάγγελου Πιστιόλη.
Ειδικότερα, η Top Ships κατέβαλε 14,35 εκατ. δολάρια για την απόκτηση των εταιρειών Santa Catalina και Santa Monica, με έδρα τα Νησιά Μάρσαλ, οι οποίες έχουν υπό κατασκευή δύο ΜR2 δεξαμενόπλοια χωρητικότητας 50,000 dwt, τα οποία θα είναι εξοπλισμένα με scrubbers. Τα πλοία κατασκευάζονται στο ναυπηγείο Hyundai Mipo Dockyard Co. Ltd. της Νοτίου Κορέας και είναι προγραμματισμένο να παραδοθούν το Φεβρουάριο 2020.
Μετά την παράδοση τους τα τάνκερ θα ναυλωθούν στην Trafigura Maritime Logistics Pte Ltd. για διάρκεια τριών ετών, με option παράτασης της διάρκειας της ναύλωσης για δύο ακόμη χρόνια.
Σύμφωνα με το εταιρικό site της ναυτιλιακής, ο στόλος της μετά την απόκτηση των δύο νεότευκτων αποτελείται από 12 τάνκερ MR2 και δύο suezmax.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- International Chamber of Shipping: Νέος Γενικός Γραμματέας ο Θωμάς Α. Καζάκος
- Αυτοδιαχείριση: Πάνω από 13 εκατ. ευρώ μοιράζει για τα πνευματικά δικαιώματα
- Ψηφιακά Εργαλεία ΜμΕ: Περισσότερες από 65.000 αιτήσεις υποβλήθηκαν στον πρώτο κύκλο
- Πεντάγωνο: Η Κίνα έχει αυξήσει το πυρηνικό της οπλοστάσιο κατά 20%