Η Evalend Shipping, του Κρίτωνα Λεντούδη, φέρεται ότι παρήγγειλε τέσσερα επιπλέον δεξαμενόπλοια στο ναυπηγείο της Κίνας Yangzijiang. Τα πλοία, είναι handysize, χωρητικότητας 39.000 dwt το καθένα.

 

Η Evalend εκτιμάται ότι έχει δαπανήσει πάνω από 1 δισεκατομμύριο δολάρια για την παραγγελία νεότευκτων δεξαμενόπλοιων από τα τέλη του 2022, ενώ ναυλομεσιτικές πηγές ανεβάζουν τα υπό κατασκευή πλοία της εταιρείας σε 41.

Το ναυπηγείο Yangzijiang Shipbuilding, για την κατασκευή των τεσσάρων δεξαμενόπλοιων προϊόντων 39.000 dwt, δεσμεύτηκε ότι θα τα παραδώσει μεταξύ των ετών 2027 και 2028.

 

Ναυπηγικές πηγές αποκάλυψαν ότι η Evalend βρισκόταν πίσω από τα τέσσερα δεξαμενόπλοια MR1 που ανακοίνωσε τη περασμένη Δευτέρα το ναυπηγείο Yangzijiang.

 

Στο χρηματιστήριο της Σιγκαπούρης, γνωστοποιήθηκε επίσης ότι το συγκεκριμένο ναυπηγείο έχει εξασφαλίσει 21 νεότευκτα, συμπεριλαμβανομένων πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, δεξαμενόπλοιων MR και πλοίων μεταφοράς χύδην φορτίου. Ωστόσο, δεν αποκαλύφθηκε η ταυτότητα των αγοραστών.

 

Η τελευταία παραγγελία των δεξαμενόπλοιων της Evalend στο Yangzijiang ανεβάζει τον αριθμό των νεότευκτων MR1 στο βιβλίο παραγγελιών του σε οκτώ πλοία.

 

Τα άλλα τέσσερα τάνκερ του βρίσκονται υπό κατασκευή στο HD Hyundai Mipo Dockyard (HD Mipo).

 

Η παραγγελία των τεσσάρων πλοίων έγινε τον Ιούλιο και αναφέρθηκε ως τιμή περίπου 48,3 εκατομμύρια δολάρια το κάθε πλοίο.

 

Η συμφωνία σηματοδότησε το ντεμπούτο της Evalend στον τομέα MR1. Το HD Mipo με έδρα την Ulsan έχει προγραμματιστεί να παραδώσει τα τέσσερα δεξαμενόπλοια προϊόντων χωρητικότητας 37.000 dwt κατά το πρώτο εξάμηνο του 2026.

 

Η Evalend έχει υπό κατασκευή άλλα 10 LR1 και πέντε μεταφορείς προϊόντων, χωρητικότητας 50.000 dwt.

 

Παρήγγειλε τη σειρά των δεξαμενόπλοιων 75.000 dwt και MR μεταξύ του τέλους του 2022 και του Ιουνίου του τρέχοντος έτους.

 

Η Evalend παρέλαβε το πρώτο νεότευκτο δεξαμενόπλοιο MR, το Cape Andiamo χωρητικότητας 50.000 dwt, πριν από δύο μήνες και πρόκειται να παραλάβει το δεύτερο πλοίο αυτόν τον μήνα και τα υπόλοιπα τέσσερα τον επόμενο χρόνο.

Η Evalend εκτιμάται ότι θα πληρώσει στη Yangzijiang περισσότερα από 40 εκατομμύρια δολάρια για το καθένα από τα δεξαμενόπλοια MR και μεταξύ 53 και 55 εκατομμύρια δολάρια το καθένα για τα πλοία μεταφοράς προϊόντων 75.000 dwt.

Διαβάστε επίσης:

Διονυσία-Θεοδώρα Αυγερινοπούλου: Η Ελλάδα ηγέτιδα στην προώθηση της βιώσιμης μπλε τεχνολογίας και καινοτομίας

Στέφανος Γκίκας από Σαγκάη: Ελλάδα και Κίνα να συνεργαστούν για να αντιμετωπίσουν με επιτυχία τις προκλήσεις της παγκόσμιας ναυτιλίας

Διαγωνισμός €12,29 εκατ. για νέο σταθμό επιβατών στον λιμένα Σούδας