ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η συμφωνία αφορά στη ναύλωση του χωρητικότητας 50,000 dwt τάνκερ μεταφοράς προϊόντων και χημικών Eco Palm Desert, κατασκευής 2018, μέχρι το Σεπτέμβριο 2020. Η χρονοναύλωση περιλαμβάνει ένα σταθερό ποσό ναύλων ημερησίως και επιπλέον 50% μερίδιο στα κέρδη που θα υπάρξουν πάνω από το συμφωνηθέν ποσό.
Το συγκεκριμένο πλοίο ήταν προηγούμενως ναυλωμένο στη εταιρεία Central Tankers Chartering, η οποία ανήκει και αυτή στον Ευάγγελο Πιστιόλη.
Ο Ευάγγελος Πιστιόλης, Πρόεδρος και CEO της εταιρείας επισήμανε: “Από σήμερα διαθέτουμε δύο πλοία στη spot αγορά, σε μία περίοδο κατά την οποία η ψυχολογία είναι ολοένα και πιο θετική. Αν οι θετικές προοπτικές της αγοράς γίνουν πραγματικότητα, τα αποτελέσματα μας θα επωφεληθούν, ως αποτέλεσμα της συμφωνίας συμμετοχής στα κέρδη”.
Πρόσφατα ο εφοπλιστής σύναψε συμφωνία χρηματοδότησης με κινεζική εταιρεία leasing προκειμένου να στηρίξει το πρόγραμμα των νεότευκτων πλοίων της.
Τα κεφάλαια που εξασφάλισε, ύψους 45,8 εκατ. δολαρίων, θα χρησιμοποιηθούν για τη χρηματοδότηση του χωρητικότητας 50,000-dwt, δεξαμενόπλοιου MR Eco California, το οποίο βρίσκεται υπό κατασκευή στο ναυπηγείο Hyundai Mipo Co. της Νοτίου Κορέας και θα παραδοθεί στην εταιρεία το τρέχον έτος, καθώς και για το χωρητικότητας 50,000-dwt tanker Nord Valiant (κατασκευής 2016).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Οι ελληνικές, εισηγμένες στη Wall Street, ναυτιλιακές που είδαν την αξία των στόλων τους να εκτινάσσεται
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Α. Φράγκου: Η Navios Acquisition πούλησε πλοίο 19 ετών σε συμφέρουσα τιμή
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Π. Παππάς: Γιατί ακύρωσε η Star Bulk την option για τέσσερα capesizes