ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Όπως ανακοίνωσε η εταιρεία, οι θυγατρικές της (με ποσοστό ιδιοκτησίας 50%) City of Athens και Eco Nine συμφώνησαν με ευρωπαϊκή τράπεζα που δεν κατονομάζεται για δάνειο που θα χρηματοδοτήσει τα πλοία Eco Holmby Hills και Eco Palm Springs, αμφότερα χωρητικότητας 50.000 dwt. Το πρώτο ήδη παραδόθηκε την περασμένη εβδομάδα από τα ναυπηγεία Hyundai Vinashin στο Βιετνάμ, ενώ το δεύτερο αναμένεται να παραδοθεί τον Μάιο.
Το δάνειο θα αποπληρωθεί σε 20 διαδοχικές τριμηνιαίες δόσεις, με επιτόκιο Libor συν περιθώριο 2,9%.
Παράλληλα, η Top Ships διευκρίνισε ότι δεν σκοπεύει να προχωρήσει σε δημόσια προσφορά μετοχών ή άλλων χρεογράφων για τους επόμενους 12 μήνες, ενώ και η Race Navigation, την οποία ελέγχει ένα trust της οικογένειας του Ευάγγελου Πιστιόλη, δε σχεδιάζει να μετατρέψει τα 1,25 εκατ. δικαιώματα προτίμησης που διαθέτει σε μετοχές.
Η εταιρεία αποφάσισε επίσης να προχωρήσει σε reverse split με λόγο 1 προς 10 μετοχές, περιορίζοντας τον αριθμό των μετοχών της εταιρείας από 170 εκατομμύρια σε 17 εκατομμύρια. Ωστόσο, δεν προγραμματίζονται άλλα splits μετοχών μέσα στο επόμενο 12μηνο.
Ο Ευάγγελος Πιστιόλης εκτιμά ότι η σημερινή τιμή της μετοχής της εταιρείας διαπραγματεύεται με πολύ μεγάλο discount, υποστηρίζοντας ότι είναι “μεταξύ των πιο υποτιμημένων μετοχών τάνκερ στον Nasdaq”.
“Μετά την παράδοση των υπολειπόμενων έξι από τα νεότευκτα πλοία μας, ο στόλος μας των τάνκερ θα έχει μέση ηλικία δύο ετών και θα αποτελείται από 14 υψηλών προδιαγραφών τάνκερ μεταφοράς παραγώγων και αργού πετρελαίου”, δήλωσε ο Ευάγγελος Πιστιόλης, τονίζοντας πως την 1η Ιανουαρίου τα αναμενόμενα έσοδα από τα ναυλωμένα πλοία της Top Ships ανέρχονταν σε 155 εκατ. δολάρια, που ανεβαίνουν στα 172 εκατ. δολάρια αν συνυπολογιστεί και το μερίδιο 50% στα τάνκερ μέσω κοινοπραξιών.